Predmetom zákazky je výstavba parkovacieho domu a úprava fasády objektu hotela Heľpa. Podrobná špecifikácia sa nachádza v prílohách súťažných podkladov - výkaz výmer, projektová dokumentácia.
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je do 6 mesiacov od doručenia písomnej objednávky Obstarávateľom Dodávateľovi. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Financovanie predmetu zákazky: Nie je možné vyžadovať zálohové platby. Fakturácia a platenie jednotlivých prác a dodávok budú v zmysle dohody Zmluvných strán vykonávané nasledovne: 1. faktúra bude vystavená a zaplatená až po dokončení a prevzatí časti Diela v rozsahu 70 % Diela, 2. faktúra záverečná bude vystavená a zaplatená v rozsahu 30 % Diela. O súťažné podklady je možné požiadať aj elektronickou poštou. V žiadosti o súťažné podklady uveďte poštovú adresu pre doručenie súťažných podkladov. Obstarávateľ súťažné podklady zasiela poštou. Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Ak uchádzač ale záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich v zmysle § 18a zákona č. 25/2006 Z. z. súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladá sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Prílohu č. 1 Ocenený výkaz výmer, uchádzač predkladá v elektronickej verzii vo formáte .xls na CD.