Vyhlásené obstarávanie

Výkon servisných činností v rámci regionálneho operátorského pracoviska.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
130 959,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50710000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie servisnej činnosti na technologických zariadeniach regionálneho operátorského pracoviska SSÚD 11 Prešov. Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2 Špecifikácia ceny. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Zmluvou, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 k Výzve. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. - Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov (2 roky), záručná doba sa vzťahuje na všetky dodávky komponentov, ktoré sú súčasťou diela. - Predmet zákazky bude realizovaný počas plánovanej zabezpečenej uzávery tunela Prešov jesenná uzávera tunela v roku 2023 a počas jarnej a jesennej uzávery tunela Prešov v roku 2024. Predpokladaný termín pre realizáciu: 25.10.2023 (od 20.00 hod.) 29.10.2023 (do 23.00 hod.) 20.04.2024 (od 04.00 hod.) 23.04.2024 (do 23.00 hod.) 25.10.2024 (od 20.00 hod.) 29.10.2024 (do 23.00 hod.) - Presný termín a čas budú skoordinované po dohode úspešného uchádzača so zástupcom odboru tunelov a IRSD v dostatočnom časovom predstihu. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky nie je potrebná. Na vykonanie kontroly a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnení: Vedúci strediska SSÚD 11, alebo ním poverené osoby, Vedúci odboru tunelov a IRSD, alebo ním poverené osoby. Obsah cenovej ponuky uchádzača: Vyplnená Príloha č. 2 Špecifikácia ceny vo formáte *.xls./*.xlsx. Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritéria, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. Podpísaná Príloha č. 4 Návrh Zmluvy spolu s vyplnenou Prílohou č. 3 k Zmluve Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. Vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. Jediným kritériom na vyhodnotenie cenových ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu celého predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t.j. tzv. ,,super reverz), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý bol na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.. Ďalšie požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.