Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia výroby firmy Kovoflex, spol. s r.o.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
KOVOFLEX spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
703 890,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42638000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kovoflex, spol. s r.o., závod Veľké Blahovo 441, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka technologického vybavenia na modernizáciu výroby firmy Kovoflex, spol. s r. o. Predmet zákazky sa člení na 4 častí : Časť 1. predmetu zákazky - Obrábacie CNC centrum na rotačné a nerotačné diely dĺžok max. 1020 mm do výrobnej linky s možnosťou bez obslužnej prevádzky Časť 2. predmetu zákazky - Obrábacie CNC centrum na rotačné a nerotačné diely do výrobnej linky s možnosťou bez obslužnej prevádzky Časť 3. predmetu zákazky - Obrábací CNC stroj na rezanie kotúčom vysokými rýchlosťami na rotačné a nerotačné diely, do výrobnej linky s možnosťou bez obslužnej prevádzky Časť 4. predmetu zákazky - CNC robotizovaný stroj na zváranie dielov vysokými rýchlosťami v automatickom cykle, do výrobnej linky s možnosťou bez obslužnej prevádzky

Doplňujúce informácie

(1)Predpokladaná hodnota za celý predmet zákazky v Euro bez DPH : 703 890,00 Predpokladaná hodnota za Časť 1. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 101 870,00 Predpokladaná hodnota za Časť 2. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 294 470,00 Predpokladaná hodnota za Časť 3. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 129 900,00 Predpokladaná hodnota za Časť 4. predmetu zákazky v Euro bez DPH : 177 650,00 2)Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi Objednávateľom a Poskytovateľom oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť 3)Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v procese verejného obstarávania predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne overené kópie. 4)V súlade s § 32 ods. (11) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.