Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia Informačného a kultúrneho centra v Liptovskom Jáne – stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Liptovský Ján
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
628 288,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia Informačného a kultúrneho centra v Liptovskom Jáne. Ide v značnej miere o obnovu pôvodných stavebných konštrukcií s doplnením stavebných prác pre novozriaďované priestory. Prestavujú a revitalizujú sa priestory 1. a 2. nadzemného podlažia, obnovujú sa všetky povrchy stien a stropov do pôvodného historického stavu a tiež podlahy vo všetkých podlažiach. Využitie podkrovného priestoru je riešené výmenou krytiny a zateplením podkrovného priestoru. Obnovené budú i všetky inštalačné rozvody a priľahlý park. Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov uvedených, pokiaľ nie je uvedené inak. Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku pre projekt a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Verejný obstarávateľ požaduje od všetkých uchádzačov predložiť k podpísanému návrhu zmluvy o dielo ako neoddeliteľnú prílohu čestné prehlásenie osoby (čestné prehlásenie musí byť predložené ako originál s podpisom alebo ako úradne overené fotokópia) zapísanej v zozname členov komory reštaurátorov v špecializáciách: - S1 Reštaurovanie drevených polychrómovaných sôch, drevených oltárnych architektúr a drevených architektonických článkov v nadväznosti na historickú architektúru; - S6 Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry; - S9 Reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry; - S12 Reštaurovanie kovových plastík a kovových prvkov v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry. Verejný obstarávateľ podlimitnú zákazku zruší, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, alebo nedostane ani jednu ponuku, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám určeným podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatní žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodá námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo jej zrušenie nariadi Úrad pre verejné obstarávanie SR. Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa podlimitná zákazka vyhlásila, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky, verejný obstarávateľ môže použitý postup zadávania zákazky zrušiť. V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a podlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť.