Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukciou NKP podporujeme rozvoj kultúrneho poznávacieho cestovného ruchu v regióne: Objekt č.2 Tabačiareň Zámok Holíč - stavebné práce.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Holíč
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 944 201,07
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
25. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
25. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, zasadačka na 1.poschodí
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 60 % Celková cena diela v EUR bez DPH podľa výkazu výmer
  • 40 % Počet dní realizácie stavebných prác odo dňa prevzatia staveniska v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Stavbné práce na Národnej kultúrnej pamiatke - zámok v Holíči, objekty: SO 01 Rekonštrukcia objektu č. 2 tabačiareň SO 02 ZTI + prípojky a žumpy SO 03 Elektrická prípojka NN SO 04 Spevnené plochy a terénne úpravy

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z prostriedkov EÚ. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujmecovia/uchádzači povinní potvriť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, ako aj v prípade, ak počas procesu verejného obstarávania obdrží preukázateľnú informáciu o nezískaní finančných prostriedkov, alebo Riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania a neschváli úspešného uchádzača.