Vyhlásené obstarávanie

Stavebný dozor na stavbu Ochranná nádrž Padelky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Myjava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
15. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Myjava, Nám. M. Štefánika 560/4, 907 01 Myjava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výkon stavebného dozoru na stavebné práce súvisiace s výstavbou ochrannej nádrže Padelky v súlade s § 5 ods. 2 písm. g zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu : jarmila.slukova@myjava.sk. 2. Po prijatí žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ,ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp, doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. 4. Uchádzač vo svojej ponuke predloží čestné vyhlásenie - že je viazaný svojou ponukou do termínu viazanosti ponúk - že bez výhrad súhlasí s podmienkami verejného obstarávateľa - že všetky doklady a údaje uvedené v ponuke sú úplné a pravdivé - o obchodnom tajomstve Požadované doklady musia byť opečiatkované a podpísaní osobami oprávnenými konať v mene uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej kópii v digitálnej forme v čitateľnom formáte - v pdf formáte na pamäťovom médiu pre účely zverejnenia ponúk v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke UVO . Dokumenty , ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku. 6. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe a zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracovaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. 7. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu požiadavky a akceptujú sa ako tieto tak aj ekvivalentné. 8. Termín ukončenia stavby je do 30.11.2015, tento termín je záväzný a nemenný, z dôvodu vyhlásenej výzvy na predkladanie žiadostí o NFP OPŽP kód výzvy OPŽP-PO2-14-1 10. S úspešným uchádzačom bude uzavretá zmluva len v prípade zabezpečenia spolufinancovania projektu zo zdrojov Kohézneho fondu a štátneho rozpočtu na predmetnú zákazku v celom rozsahu oprávnených nákladov z hodnoty zákazky na základe výsledkov VO. 11.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude spolufinancovaný z fondov EÚ a štátneho rozpočtu, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po overení a schválení procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom MŽP SR. S úspešným uchádzačom bude uzavretá zmluva o dielo len v prípade zabezpečenia spolufinancovania projektu zo zdrojov Kohézneho fondu a štátneho rozpočtu na predmetnú zákazku v celom rozsahu oprávnených nákladov z hodnoty zákazky. 12. Predmet zákazky sa realizuje v rámci Kohézneho fondu EÚ a preto sa zhotoviteľ zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom plnenia počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, ktorú má verejný obstarávateľ uzatvorenú s poskytovateľom nenávratných finančných príspevkov, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku súčinnosť.