Vyhlásené obstarávanie

POHODLNÉ SEDENIE V KINE MIER


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nové Zámky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39111200-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
16. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
1. Otváranie ponúk sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa Mesto Nové Zámky, mestský úrad, Hlavné námestie č.10, 940 35 Nové Zámky. Keďže pri tomto zadávaní zákazky bude použitá elektronická aukcia otváranie ponúk sa bude uskutoční v intenciách § 100 ods.6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. otváranie ponúk bude neverejné a zápisnica sa uchádzačom neposiela. Komisia verejného obstarávateľa najskôr otvorí obal celej ponuky a časti ponuky označenej slovom OSTATNÉ. 2. Otváranie časti ponúk označených slovom KRITÉRIUM, ktoré boli predložené v lehote na predkladanie ponúk sa vykoná len vo vzťahu k tým ponukám, ktoré neboli vylúčené (t.j. ktoré budú spĺňať podmienky účasti, požiadavky na predmet zákazky, a k uzavretiu zmluvy - obchodné podmienky), sa uskutoční v intenciách § 41 ods.2 a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní taktiež v sídle verejného obstarávateľa Mesto Nové Zámky, mestský úrad, Hlavné námestie č.10, 940 35 Nové Zámky. Lehota t.j. dátum, a čas otvárania ponúk bude oprávneným uchádzačom oznámená písomne elektronickou formou e-mailom, minimálne päť pracovných dní od odoslania tohto písomného oznámenia. Keďže pri tomto zadávaní zákazky bude použitá elektronická aukcia aj otváranie ponúk označených slovom KRITÉRIUM bude neverejné a zápisnica sa uchádzačom neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Dodanie a montáž sedadiel (v počte 320 ks jedno sedadiel a 24 ks dvoj sedadiel), dodanie a osadenie podlahovej krytiny - koberca na celkovej ploche 380 m2 . Vlastnému dodaniu a montáže sedadiel podlahovej krytiny bude v rámci predmetu zákazky predchádzať ako jej súčasť demontáž stávajúcich sedadiel (celkove 368 ks) a podlahovej krytiny (cca 380 m2), so súčasným odstránením všetkých podlahových líšt a ich likvidácie.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom kúpnu zmluvu podľa ustanovenia § 409 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) ako výsledok postupu zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) za podmienok uvedených v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Predmetná zmluva je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov - kapitola XII. 2. 2.Preddavok na plnenie zmluvy verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi neposkytne. Úspešný uchádzač/ dodávateľ bude predmet kúpnej zmluvy fakturovať jednou, t.j. konečnou faktúrou po písomnom protokolárnom odovzdaní a prevzatí celého predmetu zmluvy na základe verejným obstarávateľom poverenej osoby. Faktúra vystavená dodávateľom bude splatná do 60-tich dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi, pričom za deň úhrady sa považuje deň odpisu z jeho účtu. 3. V zmysle § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel plnenia zákazky (čím sa rozumie podiel z celkového predmetu zákazky, špecifikovaného v súťažných podkladoch), ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné prehlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods.1. zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. 4. Záujemcovia môžu požiadať o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. t.j. do 08.10.2014 vrátane. Verejný obstarávateľ potvrdzuje záujemcom možnosť požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie aj elektronickou formou e-mailom.