Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie a izolácia plochej strechy ZŠ. Gyulu Szabóa s VJM v Dunajskej Strede


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
26. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
26. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponúk časti OSTATNÉ je neverejné a uskutoční sa na MSÚ v Dunajskej Strede. Otváranie časti ponuky označenej ako Kritériá, vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré nebudú vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené, verejný obstarávateľ odošle najneskôr päť pracovných dní vopred oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania časti ponúk označených, ako Kritériá. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk časti "Kritériá":
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 85 % najnižšia cena
  • 10 % lehota výstavby ( v dňoch)
  • 5 % doba odstránenia vád ( v hodinách)

Opis obstarávania

Jedná sa o nasledovné práce: - zateplenie strechy penovým polystyrénom hr.100mm - zhotovenie povlakovej krytiny plochej strechy fóliou PVC - výmena ventilačných hlavíc - výmena strešných vpusťov - oplechovanie murovaných vetriacich komínov - oplechovanie atík - demontáž a následná montáž bleskozvodov

Doplňujúce informácie

a) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov v súlade s §31. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy: Uchádzač musí mať právnu subjektivitu.Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny ktorej ponuku príjme vytvorenie právnej formy podľa § 56 alebo 221 Obchodného zákonníka ešte pred uzatvorením zmluvy. b)Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. c)Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi bude prebiehať elektronickými prostriedkami, preto každý uchádzač na prvej strane ponuky a v žiadosti o súťažné podklady určí platnú emailovú adresu. Adresa verejného obstarávateľa, kde treba vyžiadať súťažné podklady, resp. kde treba zaslať otázky a žiadosti o vysvetlenie je vo@3connect.sk d)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť si zmluvu ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančne možnosti verejného obstarávateľa na realizáciu predmetu zákazky. e) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov predložte elektronicky, zaslaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na emailovú adresu vo@3connect.sk. V žiadosti o SP uvedie každý záujemca svoju platnú emailovú adresu, pretože SP a odpovede na otázky týkajúce sa SP budú zaslané elektronicky. Súťažné podklady budú zaslané všetkým záujemcom, ktorí predložili žiadosť o súťažné podklady. f) Otázky resp. požiadavky na vysvetlenia k súťažným podkladom môže záujemca zaslať do termínu 20.08.2014 na emailovú adresu vo@3connect.sk . Verejný obstarávateľ zašle vysvetlenia bezodkladne, ale najneskôr 6 pracovných dní pred termínom predkladania ponúk. Týmto verejný obstarávateľ vytvára nevyhnutný a potrebný čas na vypracovanie kvalitných a kompletných ponúk.