Verejný obstarávateľ vrámci projektu Hotelierstvo a gastronómia 3. tisícročia má cieľ zvýšiť digitálne kompetencie žiakov v oblasti hotelových a rezervačných softvérov prostredníctvom ich obstarania a využívania vo vyučovacom procese. Potreba zvýšiť odborné kompetencie žiakov v oblasti hotelového manažérstva, marketingu, gastronómie prostredníctvom prípravy a tvorby učebných textov a materiálov obsahujúcich najnovšie trendy, ktoré sa v daných oblastiach preferujú v praxi. Potreba implementovať do vzdelávania inovatívne prvky v podobe interaktivity prostredníctvom ich tvorby a obstaraním potrebného vybavenia. Potreba obstarať zariadenie a vybavenie pre nácvik praktických zručností. Potreba doplniť didaktické a učebné pomôcky pre nácvik praktických zručností. Verejný obstarávateľ nákupom zariadenia do odbornej učebne chce zvýšiť praktické zručnosti v rámci predmetov Hotelový a gastronomický manažment, Marketing, Technológia prípravy pokrmov, Technika obsluhy, Baristika a Barmanstvo. Žiaci budú nadobúdať prácou s novým zariadením a vybavením novými učebnými pomôckami vedomosti a zručnosti v rámci inovovanej odbornej učebni kuchyňa. Verejný obstarávateľ obstaráva nasledovné zariadenie: 1.Elektrický sporák dvojplatňový 2.Neutrálny podstavec otvorený 3.Pracovné nerezové stoly, plato vystužené nerezovými výstuhami 4.Drezové nerezové, lisované (ťahaný) stoly so zásuvkami 5.Pracovná plocha leštená žula 6.Nárezový stroj, 7.Závesný a nástenný digestor s ventilátorom 8.Gastronádoby a plechy pre konvektomat ( sady v počte 30 kusov a 10 kusov ) 9.Chladnička na víno, Podpultová chladiaca skriňa, Chladiaci stôl, 10.Kombinovaný nerezový výlevkový stôl, 11.Digitálna váha, Stojanková tlaková sprcha, Režón, Ohrievač jedál, Kávovar dvojpákový, Kapuciner, Kávomlynec, Zmäkčovač vody, Výrobník ľadu, Umývačka skla, 12.Nerezové indukčné hrnce a kastróle s pokrievkou,
K súťažným podkladom uchádzači/ záujemcovia budú mať nepretržitý prístup v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu, počas lehoty na predkladanie ponúk. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom , ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu verejného obstarávateľa aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: dagmar.melotikova@gmail.com s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajom uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve a v Súťažných podkladoch a iné. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku ( ďalej len zmluva o poskytnutí NFP ) dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom/prácami/službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP č. 092/2014/1.1/OPV, a to oprávnenými osobami v zmysle Čl. 12 Všeobecných zmluvných podmienok a poskytne im potrebnú súčinnosť.