Vyhlásené obstarávanie

ROZHĽADŃA RADOŠINKA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
OZ Mikroregión RADOŠINKA
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 416,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45422000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
22. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
22. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa predkladajú a otvárajú na adrese kontaktného miesta vyhlasovateľa verejného obstarávania - Zbehy 267, 951 42 Zbehy.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je výstavba rozhľadne na území MAS RADOŠINKA. Rozhľadňa bude lokalizovaná za hranicou zastavaného územia obce Čab. Objekt bude prístupný zo spevnenej účelovej komunikácie. Rozhľadňa je navrhnutá so šikmou strechou. Základné technicko-hospodárske ukazovatele stavby: Zastavaná plocha: 15x15=225 m2 Výška stavby 21,65m, +240,515 m. n. m. Výška strednej plošiny: +228,279 m. n. m. Výška hornej plošiny: +237,279 m. n. m. Súčasťou realizácie diela je zhotovenie bleskozvodu v súlade s projektovou dokumentáciou a platnými normami

Doplňujúce informácie

1. Vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bude poskytnuté do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 2. V prípade, ak po preštudovaní súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov záujemca zistí, že pre správne a presné spracovanie jeho ponuky je nevyhnutné, aby sa oboznámil so skutkovým stavom a miestom realizácie diela, primerane vopred, najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk si počas pracovných dní od 9,00 hod do 14,00 hod. dohodne termín obhliadky s Ing. Lelovskou na tel. č. +421 911760996 3. Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti prác a dodržania zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa sa bude vyžadovať realizačná záruka. Jej výška a podmienky zloženia a uvoľnenia príp. použitia sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie platného a účinného poistenia v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch. 5. Vyhlasovateľ verejného obstarávania dôrazne doporučuje požiadať o poskytnutie súťažných podkladov vzhľadom na potrebu identifikácie záujemcov a z toho vyplývajúcej komunikácie a poskytovanie vysvetlení. V prípade, ak si záujemca súťažné podklady nevyžiada, vystavuje sa riziku spracovania a predloženia ponuky na základe informácií, ktoré nemusia zohľadňovať aktuálny stav a prípadné doplnenie podkladov alebo ich vysvetlenie na základe požiadaviek a otázok záujemcov alebo z vlastného podnetu vyhlasovateľa verejného obstarávania. O súťažné podklady je potrebné požiadať do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2, doporučuje sa však požiadať v lehote umožňujúcej efektívne využitie možnosti podať otázky a žiadosti o vysvetlenie podkladov a oboznámiť sa s prípadnými zmenami / doplnením / vysvetlením. Žiadosť o poskytnutie podkladov postačuje zaslať e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu - názov, poštová adresa, emailová adresa, IČO, DIČ a identifikáciu verejného obstarávania (názov súťaže alebo značku uverejnenia vo vestníku), ktorého sa má záujem zúčastniť. K žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca pripojí doklad o úhrade poplatku za ich poskytnutie podľa pokynov v bode IV.2.2. Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať. Daňový doklad o zaplatení poplatku bude zaslaný len záujemcovi, ktorý splní uvedené požiadavky. Poplatok sa v prípade nepredloženia ponuky nevracia. 6. Vyhlasovateľ verejného obstarávania si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu v prípade, ak ponuka úspešného uchádzača prevýši finančné možnosti a zdroje vyhlasovateľa. Vyhlasovateľ verejného obstarávania si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu alebo odstúpiť od zmluvy pred začatím prác bez akýchkoľvek nárokov zhotoviteľa aj v prípade, ak v procese verejného obstarávania, ktorý je z dôvodu záväzku zo zmluvy o poskytnutí NFP vedený paralelne pre Regionálne združenie Dolná Nitra o.z., Veľký Lapáš 488, 951 04 Veľký Lapáš, IČO: 42116252, nastanú také skutočnosti, pre ktoré nebude možné uzavrieť zmluvu resp. bude potrebné zrušiť verejné obstarávanie pre Regionálne združenie Dolná Nitra o.z. Zmluva o poskytnutí NFP totiž určuje, že pokiaľ nebudú zrealizované schválené aktivity obidvoch subjektov - vyhlasovateľa tohto verejného obstarávania aj Regionálneho združenia Dolná Nitra o.z., NFP nebude poskytnutý žiadnemu z nich. Vzhľadom na odkázanosť vyhlasovateľa verejného obstarávania na očakávaný NFP, realizácia predmetu obstarávania bez poskytnutia NFP by nebola možná.