Vyhlásené obstarávanie

Experimentálne tvarovacie nástroje


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
RONA, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 037,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42670000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" bude verejné, uskutoční sa v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označené ako "Ostatné" a časti ponúk označené ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese: WELL management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46 , 972 01 Bojnice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je kúpa nového tovaru, fúkacích hláv, ktoré budú použité ako výrobný nástroj pre fúkací stroj s cieľom ďalšieho výskumu technológie tvarovania sklárskych výrobkov, vrátane dopravy na miesto dodania.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne v slovenskom alebo v českom jazyku emailom na adresu: otazky.vo@gmail.com (vo formáte .pdf a pod. - podpísaná žiadosť, zároveň je záujemca povinný zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adresu: Well management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté výlučne elektronickou formou (e-mailom). V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby. Žiadosť o súťažné podklady musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) do termínu uvedeného v tejto výzve v bode IV.2.2). 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. 3. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa §7. 4. K bodu II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania tejto výzvy: Uvedená lehota sa týka dodacej lehoty, ktorá bude 1 mesiac odo dňa doručenia objednávky vystavenej kupujúcim predávajúcemu (úspešnému uchádzačovi). Predmet zákazky bude dodávaný na základe priebežných objednávok kupujúceho počas platnosti zmluvy, t.j. od podpisu zmluvy do 31.12.2014.