Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia verejných priestranstiev postihnutých povodňami v obci Chrenovec-Brusno


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Chrenovec - Brusno
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 393 441,24
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233120-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je revitalizácia centra obce postihnutej povodňou. Súčasťou zákazky budú nasledovné stavebné objekty: SO-01 Revitalizácia námestia (spevnené plochy, verejné osvetlenie, sadové úpravy, prvky drobnej architektúry), SO-02 Cestné komunikácie - rekonštrukcia+osvetlenie, SO-03 Pešie komunikácie - rekonštrukcia+osvetlenie, SO-04 Spevnené plochy - rekonštrukcia, SO-05 Rekonštrukcia podchodu (architektúra, osvetlenie), SO-06 Lávka - rekonštrukcia, SO-07 Park - rekonštrukcia (detské ihrisko a prvky drobnej architektúry, sadové úpravy, ohnisko, pódium, spevnené plochy, verejné osvetlenie), SO-08 Multifunkčné ihrisko - osvetlenie, SO-09 Prístrešok pre odpadové hospodárstvo (prístrešok, spevnené plochy), SO-10 Rekonštrukcia pešej lávky cez železnicu. Navrhované stav.-tech.riešenia vychádzajú z posúdenia východiskovej situácie a predpokladaných zdrojov. Použité technológie sú v súlade s tech.normami a platnou legislatívou. Cieľom je vytvorenie jednotného kompozičného celku vrámci revitalizácie centrálnej zóny obce Chrenovec- Brusno. Všetky použité materiály pri výstavbe budú zodpovedať požadovanej kvalite a nebudú mať negatívny vplyv na životné prostredie. Pri realizácií asfaltových krytov sa musia dodržať Technicko kvalitatívnej podmienky - Dodávka asfaltových zmesí nasledovne: Podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi (1.6.2011) bod 10.2. Doprava asfaltových zmesí. Podrobný opis predmetu obstarávania je popísaný v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ - CHRENOVEC-BRUSNO - NEOTVÁRAŤ!" v lehote na predkladanie ponúk . V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavka je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Ponuku doručí záujemca na adresu: SQM s. r. o., Partizánska 71, Banská Bystrica. Pri osobnom doručení na adresu: SQM s. r. o., Partizánska 71, Banská Bystrica, 2. poschodie v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 hod, Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 4. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 08.00 do 15.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 11:00 - 12.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Tomáš Klibáni, tel.: +421 908 911 329. 5. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: SQM s. r. o., Partizánska 71, Banská Bystrica alebo elektronicky na e-mailovú adresu: klibani@sqm.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne, poštovou prepravou alebo elektronicky). V prípade, že záujemcovi budú súťažné podklady odoslané elektronicky, potvrdí ich prijatie formou spätného mailu. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu realizovaných prác. Prevod v prípade inej meny kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Prevod z SKK konverzným kurzom 30,126 SKK/EUR. 7. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané:31.12.2014. 8. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 9. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 10. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 11. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť v aj elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalent zavzorcovaný funkciou ROUND na dve desatinné miesta. 12. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 13. Na vyhodnotenie ponúk bude použitá elektronická aukcia. Lehota trvania aukcie bude 30 min s predlžovaním o 2 min. Min. krok v aukcii bude stanovený na 0,05 % z ceny uchádzača a max. krok 5 % z ceny uchádzača. Podrobný aukčný poriadok bude súčasťou súťažných podkladov. 14. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal najneskôr v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu odovzdania staveniska uzatvorené: a.) poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobené činmi alebo nedbalosťou zhotoviteľa; b) poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu osôb spôsobené činmi zhotoviteľa alebo jeho nedbalosťou; c) poistenie proti poškodeniu diela a materiálov počas výstavby. 15. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 16. Pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač preukázal zabezpečenie Technicko kvalitatívnej podmienky - Dodávka asfaltových zmesí nasledovne: Podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi (1.6.2011) bod 10.2. Doprava asfaltových zmesí. 17. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ prác je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.