Vyhlásené obstarávanie

IKT zariadenia.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium Antona Bernoláka
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
43 314,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Gymnázium Antona Bernoláka Námestovo.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Cieľom postupu zadávania zákazky je výber dodávateľa IKT zariadení v rozsahu danom špecifikáciou projektov: Z tradičnej formy vzdelávania do 21. storočia, NAŠA VAŠA O(ST)RAVA a pre vlastné potreby verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

VI.2.1. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie k súťažným podkladom, odpovede (vysvetlenie) na každú požiadavku o vysvetlenie, predloženú zo strany ktoréhokoľvek záujemcu, preukázateľne a bezodkladne všetkým jemu známym záujemcom v súlade s § 100 ods. 1 písm. e) zákona o VO, záujemca môže o vysvetlenie požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. VI.2.2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1, resp. 2. Verejný obstarávateľ bude podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania Riadiacim orgánom. V prípade ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom, verejný obstarávateľ zmluvu neuzatvorí. VI.2.3. Náklady spojené s účasťou v súťaži v plnej miere hradia uchádzači. VI.2.4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade, ak mu nebudú poskytnuté nenávratné finančné prostriedky z Európskeho sociálneho fondu , Európsky fond regionálneho rozvoja, zmluva uzatvorená s úspešným uchádzačom nenadobudne účinnosť. Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Lehota splatnosti faktúr sa požaduje 30 dní odo dňa jej doručenia. VI.2.5. V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.2.6. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v plnom rozsahu súhlasí v uverejnenými podmienkami a požiadavkami verejného obstarávateľa v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. VI.2.7. Verejný obstarávateľ odporúča predložiť ponuku v jednom originálnom vyhotovení a jednej plne farebne naskenovanej kópii v digitálnej forme (napr. PDF, TIFF, JPEG) na nosiči CD/DVD. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom ponuku zviazať v celku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda musí tvoriť jeden celok, za ktorý sa považuje knižná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou záujemcu, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou záujemcu. Súčasne odporúča každú stránku podpísať osobou oprávnenou konať v mene záujemcu a očíslovať vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. Ponuka by mala obsahovať zoznam dokladov a dokumentov predkladaných uchádzačom, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. VI.2.8. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je jazyk slovenský. VI.2.9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude výrazne presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktorý bude mať verejný obstarávateľ na jej úhradu. VI.2.10. Zmluva bude uzatvorená tak, že dodanie a odovzdanie bude uskutočnené do dvoch mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, najneskôr však v termínoch: - do 30.09.2014 zariadenia uvedené v časti A tabuľky v Prílohe D súťažných podkladov - do 15.09.2014 zariadenia uvedené v časti B tabuľky v Prílohe D súťažných podkladov - do 15.09.2014 zariadenia uvedené v časti C tabuľky v Prílohe D súťažných podkladov VI.2.11 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.