Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia historického parku v Tomášikove


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Tomášikovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 490 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112320-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

stavba sa člení na stavebné objekty: SO - 01 Sýpka - rekonštrukcia SO -02 krajinno-architektonické úpravy SO - 03 malá architektúra SO - 04 jazero s prívodným kanálom SO - 05 Oplotenie parku SO - 06 rekonštrukcia mostov Súčasťou predmetu zákazky je Integračný bezpečnostný systém Podrobný opis je uvedený v PD a v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu : jarmila.slukova@myjava.sk. 2. Po prijatí žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte pdf. na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ,ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp., doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. 4. Uchádzač vo svojej ponuke predloží čestné vyhlásenie - že je viazaný svojou ponukou do termínu viazanosti ponúk - že bez výhrad súhlasí s podmienkami verejného obstarávateľa - že všetky doklady a údaje uvedené v ponuke sú úplné a pravdivé - o obchodnom tajomstve - že zabudovaný integračný bezpečnostný systém bude zhodný z opisom uvedeným v súťažných podkladoch podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Požadované doklady musia byť opečiatkované a podpísaní osobami oprávnenými konať v mene uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej kópii v digitálnej forme v čitateľnom formáte ( napr,.pdf) na nosiči CD/DVD pre účely zverejnenia cenových ponúk v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke UVO . Dokumenty , ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku. 6. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe a zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracovaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. 7. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu požiadavky a akceptujú sa ako tieto tak aj ekvivalentné. 8. Z dôvodu splnenia podmienok poskytovateľa dotácie je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s predmetom zákazky počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po akceptácii procesu VO zo strany poskytovateľa dotácie.