Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia kultúrneho domu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kotrčiná Lúčka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
180 125,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212300-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
18. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa vykoná v sídle spoločnosti JK TINA s.r.o., SNP 362, Kysucké Nové Mesto.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena s DPH v EUR
  • 30 % Lehota realizácie v dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa na uskutočnenie stavebných prác pri rekonštrukcií kultúrneho domu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom, ktoré sa nachádzajú na zriadenom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie na webovej adrese http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/5423 . 2.Súťažné podklady ako aj všetky doplňujúce podklady si môže uchádzač prevziať taktiež z elektronického nástroja EVOSERVIS (ďalej len EN EVOSERVIS) na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ . 3.Neregistrovaný záujemca/uchádzač v EN EVOSERVIS vyplní registračný formulár na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ alebo www.evoservis.sk. Registrácia je bezplatná. 4.Po vykonanej registrácii budú záujemcovi/uchádzačovi zaslané prístupové údaje do systému EVOSERVIS (meno a heslo) na email uvedený v registrácií. 5.Registrovaný uchádzač v EN EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové údaje, ktoré mu boli už doručené. 6.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať podľa § 18 ods. 1 zákona o VO písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v slovenskom jazyku. Umožňuje sa komunikácia a výmena informácií aj v českom jazyku. 7.Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude prebiehať výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS. 8.Každá komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. 9.Informácie na získanie elektronického podpisu pre komunikáciu a výmenu informácií prostredníctvom komunikačného rozhrania v EN EVOSERVIS a informácie o používaní elektronického podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch. 10.Osobitné plnenie zmluvy - verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 34 ods. 10 písm. b) zákona o VO požaduje prijať od uchádzača záväzok, že počas trvania zmluvy vytvorí a udrží minimálne 2 pracovné miesta alebo obsadí pracovné miesta nezamestnanými.