Vyhlásené obstarávanie

Zelené inovácie Kaloša


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
ECO FILM, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 469 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44611600-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
E.C.A. spol. s r.o., Komenského 3, 984 01 Lučenec
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Obstaranie technologických zariadení vrátane ich inštalácie, montáže, uvedenia do prevádzky a záručného servisu..

Doplňujúce informácie

(1) Predmet zákazky bude financovaný z programu Zelené inovácie v priemysle z prostriedkov Nórskeho finančného mechanizmu, štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a z vlastných zdrojov osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. (2 ) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adrese kontaktného miesta alebo emailom na e-mailovej adrese kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť, jej telefónne číslo a e-mailová adresa, na ktorú budú zasielané informácie týkajúce sa zákazky. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku ako slovenský jazyk a český jazyk alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú a e-mailovú adresu doručené súťažné podklady. Tie budú poskytnuté v elektronickej aj tlačenej forme. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. (3) V prípade, že bude záujemca chcieť preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Osobné prevzatie súťažných podkladov v pracovných dňoch od 8.00 do 15.00 hod. (4) Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. (5) Akákoľvek komunikácia medzi osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku alebo českom jazyku a písomnou formou. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúča doplniť aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma. (6) Uchádzači predložia originály alebo úradne overené kópie dokladov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (7) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro. (8) Ak uchádzač predloží ponuku na niekoľko častí predmetu zákazky, postačuje ak doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa §26, §26a a §27 predloží iba v ponuke pre jednu časť predmetu zákazky a v ostatných uvedie len informáciu, v ponuke ku ktorej časti predmetu zákazky doklady predložil (9) Uchádzač predloží ponuku na jednu, dve alebo všetky tri časti predmetu zákazky, pričom na každú časť predmetu zákazky bude realizovaná samostatná elektronická aukcia a bude uzatvorená samostatná zmluva. (10) Osoba podľa § 7 zákona pred podpisom zmluvy využije inštitút finančného zabezpečenia predmetu zákazky prostredníctvom výkonovej zábezpeky vo výške 80.000,- EUR pre časť 1 30.000,- EUR pre časť 2 45.000,- EUR pre časť 3 Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, konkrétne pre časť 1 v čl. V bod 8 a nasl. Zmluvy o dielo a pre časť 2 a časť 3 v čl. XIII bod 7 a nasl. Kúpnych zmlúv.