Vyhlásené obstarávanie

Hencovce – Vybudovanie spoločných zariadení PÚ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hencovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 356 771,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit, s.r.o. Železničná 85/2 017 01 Považská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena s DPH
  • 30 % Lehota nástupu na práce od písomnej objednávky

Opis obstarávania

Stavebné práce na spoločných a verejných zariadeniach v obvode projektu pozemkových úprav v katastrálnom území obce Hencovce. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. Uchádzač berie na vedomie: Zhotoviteľ je povinný do 15 dní od písomného vyzvania Objednávateľa poskytnúť Objednávateľovi finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy a jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok vrátane ceny. Finančnú zábezpeku je Zhotoviteľ povinný poskytnúť Objednávateľovi: a) buď vložením finančných prostriedkov na bankový účet Objednávateľa, b) alebo vystavením zmenky v prospech Objednávateľa v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 191/1950 Z.z. - Zákon zmenkový a šekový v znení neskorších noviel, pričom spôsob zloženia finančnej zábezpeky (zádržného) určí Objednávateľ v písomnej výzve na zloženie finančnej zábezpeky. Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zábezpeka vráti Zhotoviteľovi do 15 dní po odovzdaní a prevzatí diela podľa tejto zmluvy. Ak Zhotoviteľ Objednávateľovi v stanovenej lehote finančnú zábezpeku neposkytne, Objednávateľ je oprávnený od Zhotoviteľa žiadať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3% z celkovej ceny predmetu diela podľa tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. V prípade, že Objednávateľ požiada Zhotoviteľa o poskytnutie dodávateľského úveru na realizáciu diela, je tento povinný poskytnúť Objednávateľovi dodávateľský úver potrebný na realizáciu predmetu zákazky do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jeho poskytnutie. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok.