Vyhlásené obstarávanie

Huncovce II. etapa ČOV a kanalizácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Huncovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
460 249,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
TENDERTEAM, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Kanalizácia: na základe stanoviska SSC Bratislava zo dňa 7.6.2007 a 21.5.2008 sa pri riešení splaškovej kanalizácie neprihliada na požiadavku výhľadového šírkového usporiadania cesty I.triedy v kategórii MZ 14 (13,5)/60 z dôvodu obchvatu obce Huncovce, ktoré je v štádiu projektových príprav na základe informácie SSC IVaSC Košice. Daný úsek splaškovej kanalizácie musí preložiť. Novonavrhovaná splašková kanalizácia , stoka D je navrhnutá v chodníku. Do kanalizácie stoky D je plánované pripojiť stoky S, D-pokračovanie a do stoky N, do koncovej šachty je plánované pripojenie stoky R a N-pokračovanie ČOV: účelom stavby je dobudovanie mechanicko - biologickej čistiarne odpadových vôd na kapacitu 1500 EO a súvisiacich objektov.

Doplňujúce informácie

Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, e-mailovú adresu. . Verejný obstarávateľ nebude akceptovať emailové žiadosti o súťažné podklady. Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Uchádzač predloží ponuku v listinnej podobe (jedno originálne vyhotovenie a jedna kópia totožná s originálom) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením: Huncovce II. etapa PONUKA - NEOTVÁRAŤ, poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa a v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom informačnej povinnosti podľa § 9 ods. 6 zákona o VO. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzač povinný toto označiť. Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. Predloží úspešný uchádzač pri podpise ZoD. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.