Vyhlásené obstarávanie

Technologické zariadenia pre mliekarenský priemysel


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Tatranská mliekáreň a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 994 160,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42211000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Enteris, s.r.o., Vilová 2, 851 01 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nasledovných technológií:



a) Linka na balenie hrudkového tvarohu

b) Technologické zariadenie na výrobu srvátkového syra

c) Technologické zariadenie na automatizovanú výrobu syroviny



Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.

.

Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu uvedenú v prílohe A.II. a v lehote, uvedenej v bode IV.2.2. Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom na obhliadku miesta dodania a vysvetlenie súťažných podkladov v zmysle § 100 ods. 1., písm. e) zákona.

.

Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom alebo českom

jazyku.

.

Zadávateľ zákazky upozorňuje uchádzačov, že úspešný uchádzač (v Kúpnej zmluve ako Predávajúci) je povinný na požiadanie zadávateľa zákazky (v Kúpnej zmluve ako Kupujúci) predložiť zadávateľovi zákazky bankovú záruku (Performance Bond) za dodanie Predmetu plnenia a to vo výške 100% kúpnej ceny ako záruku, že úspešný uchádzač dodá predmet zákazky v požadovanej kvalite a v stanovenom čase. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.

.

Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči

zadávateľovi zákazky, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.

.

Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch. Súťažné podklady, vysvetlenia podmienok účasti, resp. Súťažných podkladov, doplnenia, prípadne iné informácie, súvisiace s týmto verejným obstarávaním, budú uverejnené v Profile verejného obstarávateľa, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie:

https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/10015.