Vyhlásené obstarávanie

Investícia súvisiaca so zvýšením bezpečnosti v obci Radôstka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Radôstka
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 916,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35125300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 bodov % 1. najnižšia cena s DPH
  • 30 bodov % 2. lehota dodania

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zavedenie kamerového systému a modernizácia a rekonštrukcia verejného osvetlenia v obci. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Úspešný uchádzač najneskôr ku dňu podpisu Zmluvy predloží úradne overenú Kópiu dokladu, že dodávateľ systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí má oprávnenie na prevádzkovanie technickej služby v zmysle § 68 zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Uvedený doklad bude prílohou Zmluvy o dielo. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Žiadosť má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy,ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. Úrad pre verejné obstarávanie ku dňu 1. 11. 2015 zriadil register konečných užívateľov výhod podľa § 134a zákona o verejnom obstarávaní. Povinnosť byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na zmluvy, koncesné zmluvy a rámcové dohody týkajúce sa nadlimitných zákaziek a podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska, a to vo verejných obstarávaniach vyhlásených od 1. novembra 2015. Úrad upozorňuje, že podnikateľovi uloží: 1. pokutu vo výške od 10 000 eur do 1 000 000 eur a zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na tri roky, ak si nesplnil povinnosť mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a s verejným obstarávateľom/obstarávateľom uzavrel zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu alebo na účely zápisu do registra uviedol informáciu, doklad, dokument alebo čestné vyhlásenie, ktoré nie je pravdivé alebo úplné. 2. pokutu vo výške do 100 000 eur, ak si nesplnil povinnosť oznámenia zmeny údajov v registri konečných užívateľov výhod alebo povinnosť predložiť úradu na jeho žiadosť doklady a dokumenty preukazujúce úplnosť a pravdivosť údajov uvedených v čestných vyhláseniach.