Vyhlásené obstarávanie

ZDRAVOTNÉ STREDISKO - zníženie spotreby energie pri prevádzke verejnej budovy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľké Ripňany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 451,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Visions, s.r.o., Štefániková 23, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zníženie spotreby energie budovy zdravotného strediska jeho rekonštrukciou. Rekonštrukcia pozostáva najmä zo zateplenia obvodového plášťa, zateplenia strešného plášťa a výmeny okien zdravotného strediska.

Doplňujúce informácie

Úspešný uchádzač predloží najneskôr pri podpise zmluvy: - licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS), vydanú Technickým a skúšobným ústavom stavebným, na tepelnoizolačný kontaktný systém, nacenený uchádzačom vo svojej ponuke - licenciu na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech, vydanú Technickým a skúšobným ústavom stavebným, na tepelnoizolačný a hydroizolačný systém plochých striech, nacenený uchádzačom vo svojej ponuke. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, pre účely dodržania všetkých zmluvných záväzkov, bezvadnosti a včasnosti realizácie predmetu zmluvy, aby najneskôr v deň podpisu zmluvy zložil na účet verejného obstarávateľa zábezpeku vo výške 5 % z kúpnej ceny vrátane DPH (viď bližšie v časti B. 3 súťažných podkladov Obchodné podmienky). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Úspešný uchádzač je oprávnený vystaviť 1. faktúru, ktorú odovzdá stavebnému dozoru po ukončení a odovzdaní diela v celosti, bez vád a nedorobkov. Vzhľadom k tomu, že realizácia predmetu zákazky podlieha schváleniu Žiadosti o poskytnutie dotácie z Environmentálneho fondu Ministerstva životného prostredia SR, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ nebude uzatvorená Zmluva o poskytnutí podpory z Environmentálneho fondu formou dotácie medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom dotácie, v zastúpení Ministerstva životného prostredia SR. Súťažné podklady sú na profile verejného obstarávateľa zverejnené bez oddelenej prílohy súťažných podkladov, ktorá obsahuje časti s informáciami alebo dokumentmi, chránenými podľa autorského zákona, t.j. podklady s opisom predmetu zákazky v podobe projektovej dokumentácie, výkresov, správ a výkazov výmer. Záujemca si vyžiada súťažné podklady zaslaním písomnej žiadosti e-mailom a následne poštou, alebo osobne na adrese kontaktného miesta podľa oddielu I Výzvy (Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava). Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, kontaktnou osobou, e-mailom alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. Výzvy). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacejadresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením zákazky, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia, resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) žiadosti prostredníctvom pošty do 3 dní odo dňa zaslania žiadosti emailom. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby, uvedenej vo Výzve, v časti I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.