Vyhlásené obstarávanie

Výmena rozvádzača R+660V


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
85 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50532400-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
29. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1,814 52 Bratislava, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmet zákazky obsahuje projekt a montáž zariadenia, východziu revíziu, protokol o spôsobilosti UTZ. Technické údaje: Un=660V=, In=6000A, vývodové polia 2000A, pomocné napätie 60V=, vybavené systémom S7-1200, návrh a montáž diaľkového ovládania pre novonamontovanú technológiu, montáž nesmie obmedziť chod dopravy. Demontuje sa starý rozvádzač R+660V= a namontuje sa nový. Ovládacie obvody, signalizačné obvody , obvody a software diaľkového ovládania sa upravia a prispôsobia novej technológii. Upravia sa a pripoja silové prívody a vývody na električkovú trať. Skontrolujú sa a nastavia všetky ochrany dotknuté výmenou rozvádzača. Upraví sa diaľkové ovládanie v meniarni a na elektrodispečingu. Práce sa vykonajú počas prevádzky električkovej dopravy, ktorá nesmie byť prácami obmedzená. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných pokladoch v časti B.2 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pre potreby spracovania ponuky poskytne obstarávateľská organizácia na požiadanie záujemcu aj pracovné verzie súťažných podkladov vo formáte .pdf, resp. docx. 2. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľskej organizácii záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 3. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (poštou, faxom, e-mailom, osobne) na adresu obstarávateľskej organizácie uvedenú v bode I.) tejto Výzvy na predkladanie ponúk s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (osobne, poštou) a s uvedením čísla telefónu a e-mailovej adresy kontaktnej osoby. Žiadosť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) do termínu uvedeného v bode IV.2.2) tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne na adrese Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1, 814 52 Bratislava na 3. poschodí v kancelárii č. 315 každý pracovný deň od zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk v čase od 9:00 do 12:00 hod., alebo budú zaslané poštou. 4. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov záujemca musí doručiť obstarávateľskej organizácii v termíne najneskôr do 19.10.2015. 5. V zmysle § 33 ods. (4) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľská organizácia uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľská organizácia prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Obstarávateľská organizácia vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní. 6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľskej organizácii úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľskou organizáciou. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť zrejmé splnenie požadovanej podmienky účasti, najmä čo sa týka minimálnych úrovní štandardov. V zmysle § 149 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní uchádzačovi, záujemcovi alebo dodávateľovi pokutu od 1 000 eur do 10 000 eur a zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov, ak na účely preukázania osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní alebo na účely zápisu údajov do zoznamu podnikateľov predloží informácie, doklady alebo čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11, ktoré sú uchádzačom, záujemcom alebo dodávateľom sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech. 7. Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 8. Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť obstarávateľskej organizácii, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 9. Termín obhliadky bude stanovený v súťažných podkladoch. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia zákazky znášajú záujemcovia. 10. Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom/uchádzačom sledovať webovú stránku obstarávateľskej organizácii. Na predmetnej stránke budú zverejňované prípadné otázky a odpovede v rámci inštitútu vysvetľovania v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Čas a miesto otváranie ponúk s označením Kritéria budú uchádzačom oznámené v súlade s § 41 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní písomne.