Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia - „Cyklotrasa Hušták - Kráľová“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 600,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71200000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie č. dv. 290
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača dodať dokumentáciu v nasledovnom rozsahu a obsahu : 1. Polohopisné a výškopisné zameranie dotknutého územia s overením inžinierskych sietí, počet vyhotovení 2 ks a 1 x na CD vo formáte PDF a DWG, DGN. 2. Dokumentácia pre územné konanie (ďalej PD pre ÚK) spracovaná v rozsahu prílohy č.1 Sadzobníka UNIKA 2015. Počet vyhotovení DÚR 3 ks vyhotovení, 1x na CD vo formáte PDF a DWG, DGN. Doporučujeme spracovať objektovú skladbu v zložení: SO 01 Cyklistická trasa, SO 02 Verejné osvetlenie, SO 03 Sadové úpravy, SO 04 Ochrana podzemných vedení, SO 05 Projekt dopravného značenia (dočasné dopravné značenie, trvalé dopravné značenie. Ďalšie objekty ponechávame na zvážení projektanta, ale tak, aby boli splnené požadované normy a predpisy. 3. Zabezpečenie vydania územného rozhodnutia a všetkých ostatných potrebných vyjadrení a povolení. 4. Geometrický plán na vysporiadanie pozemkov (ďalej GP vysporiadanie), zakreslenie trasy do katastrálnej mapy s výpisom dotknutých parciel podľa katastra a pozemkovo knižných vložiek (parcela, druh pozemku, výmera, meno vlastníka, číslo LV) v počte 6 ks. GP bude odčleňovať všetky pozemky, dotknuté stavbou. Predložený geometrický plán bude bude overený katastrom. 5. Dokumentácia pre stavebné povolenie (ďalej PD pre SP) v rozsahu prílohy č.2 Sadzobníka UNIKA 2015. Projektovú dokumentáciu žiadame dodať v počte 3 vyhotovení v písomnej a grafickej forme, 1x na CD vo formáte PDFa DWG, DGN. 6. Zabezpečenie vydania stavebného povolenia a všetkých ostatných povolení potrebných pre výstavbu. 7. Dokumentácia pre realizáciu stavby (ďalej PD pre RS) v rozsahu prílohy č. 3 Sadzobníka UNIKA 2015. Dopracovanie pripomienok z prerokovania projektovej dokumentácie do PD a rozpočtovej časti. Projektovú dokumentáciu žiadame dodať v počte 6 vyhotovení v písomnej a grafickej forme, v tom 3x rozpočet v paré č. 1-3, 3x výkaz výmer v paré č. 4 6, 1x rozpočet na CD v programe Excel a 1 x výkaz výmer na CD v programe Excel a 1x PD na CD vo formáte PDF a DWG, DGN. 8. Výkon autorského dohľadu v rozsahu prílohy č.4 Sadzobníka UNIKA 2015, v rozpise bude uvedený maximálny počet hodín v počte 50 hod. a hodinová zúčtovacia sadzba. Projektant bude počet hodín dokladovať zápisom do stavebného denníka a účasťou na kontrolných dňoch a preberacom konaní na základe výzvy investora. Pri spracovaní projektovej dokumentácie verejný obstarávateľ požaduje dodržať všetky platné technické normy, technické špecifikácie a technické podmienky navrhovanie cyklistickej infraštruktúry TP 07/2014.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sú dňom zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk dostupné v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa. Všetkým záujemcom preto odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať aj na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne na adresu Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica alebo e-mailom na adrese bartkova@misbb.sk, kontaktná osoba: Ing. Soňa Bartková, tel.: +421 484330113, v kópii email: dstury@misbb.sk, kontaktná osoba: Ing. Dušan Tury, tel.: +421 484330340. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresa, telefón, fax a emailová adresa. Žiadosť o súťažné podklady bude podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom poštou a zároveň elektronicky. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 14, 00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. 2. Podľa § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet na EUR vykoná uchádzač. Prevod v prípade inej meny kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Prevod z SKK konverzným kurzom 30,126 SKK/EUR. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zrušenia použitého postupu zadávania zákazky v zmysle § 46 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. 5. Podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní uchádzač súčasne predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty aj na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.