Vyhlásené obstarávanie

Golfové ihrisko s Klubovým domom – s technicko-hospodárskou budovou so stravovaním a zázemím


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
REA Tatry, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 687 806,28
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45236111-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
REA Tatry, s.r.o., Šulekova 2, 811 06 Bratislava, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba 3 jamkového golfového ihriska s Klubovým domom - s technicko-hospodárskou budovou so stravovaním a zázemím v rozsahu podľa stavebných objektov: SO 01.1 Golfové ihrisko, SO 01.2 Zavlažovací systém, SO 02 Klubový dom s technicko-hospodárskou budovou so stravovaním a zázemím, SO 03 Nabíjacia stanica so skladom, SO 04 Areálové komunikácie a spevnené plochy, SO 05 Prípojka a areálová splašková kanalizácia, SO 06 Prípojka a areálová dažďová kanalizácia, SO 07 Prípojka vodovod, SO 08 Prípojka a areálový rozvod el. vedenia a NN, SO 09 Vonkajšie osvetlenie, SO 10 Sadové úpravy a upravená zeleň, SO 11 Okrasné jazero, SO 12 Detské ihrisko. Súčasťou predmetu zákazky je aj vypracovanie projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia diela a zameranie skutočného stavu diela od autorizovaného geodeta týkajúce sa umiestnenia zhotovenej podzemnej a nadzemnej infraštruktúry. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: 1. Dodávateľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy vinkulovať na svojom bankovom účte finančné prostriedky vo výške 300.000,- Eur ako výkonovú záruku na realizáciu Diela podľa Zmluvy. Vinkulácia musí obsahovať: Úkon prevodu finančných prostriedkov bankou Dodávateľa na účet Objednávateľa vo výške 300.000,- Eur po predložení Zmluvy, riadne podpísanej oboma Zmluvnými stranami banke. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet Dodávateľa výkonovú záruku (zníženú o 5% ceny Diela, ktoré tvoria záručnú zábezpeku počas trvania celej záručnej doby na Dielo, t.j. 60 mesiacov.), zloženú na vykonanie prác a k nej pripísané úroky, najneskôr do 14 kalendárnych dní od podpisu Protokolu o konečnej akceptácii Diela. 2. Výška záručnej zábezpeky je 5% z celkovej ceny Diela (bez dane z pridanej hodnoty) a Objednávateľ je oprávnený túto záručnú zábezpeku uplatniť z výkonovej záruky zrealizovanej Dodávateľom podľa Zmluvy. Záručná zábezpeka platí tak pre nedostatky a vady, ako aj pre prípadné nároky na náhradu škody a zmluvné pokuty zo strany Objednávateľa voči Dodávateľovi vzniknuté v dôsledku vád, ak uplatnené nároky z vád nepostačujú na uspokojenie všetkých nárokov zo škody. Časť záručnej zábezpeky, ktorá sa vzťahuje k častiam Diela, na ktoré sa viaže všeobecná záručná doba 60 mesiacov podľa Zmluvy, bude Objednávateľom zaplatená na písomnú výzvu Dodávateľa po uplynutí tejto všeobecnej záručnej doby. 3. Dodávateľ je povinný poistiť zhotovované Dielo minimálne na sumu zodpovedajúcu cene za zhotovovanie celého Diela podľa Zmluvy. Poistenie Diela preukáže Objednávateľovi predložením poistky, a to najneskôr do štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa podpisu Zmluvy. 4. Zmluvu je objednávateľ oprávnený zrušiť v prípade, ak mu nebude priznaný nenávratný finančný príspevok na predmet zmluvy, alebo ak nebude priznaný nenávratný finančný príspevok v požadovanom rozsahu alebo nie na všetky časti, alebo ak nastanú ďalšie okolnosti, ktoré nepredpokladal. b) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o e) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/14625_4505_20151027.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. h) Reálna predpokladaná doba trvania zmluvy vyjadrená v bode II.3: realizovať sa bude od 6.2016 do 11.2016 potom sa realizácia z dôvodu počasia preruší a začne sa cca 4.2017 do 10.2017.