Vyhlásené obstarávanie

Spoločné a verejné zariadenia a opatrenia PPÚ Tuchyňa.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Tuchyňa
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
696 720,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233141-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa predkladajú na adresu podľa Prílohy A.II.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Poľné cesty 2 P8 4.0/30, 11 P8 4.0/30, 24 P8 4.0/30

Doplňujúce informácie

1. Vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bude poskytnuté do piatich pracovných dní od doručenia písomnej žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ na komunikáciu v procese obstarávania určil splnomocnenú osobu, všetky otázky je potrebné zasielať výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Telefonická komunikácia slúži na overenie úplnosti a čitateľnosti zaslanej písomnej / elektronickej komunikácie, 2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa zasiela výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu - názov, poštová adresa, IČO, DIČ a identifikáciu verejného obstarávania (názov súťaže alebo značku uverejnenia vo vestníku), ktorého sa má záujem zúčastniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať. 3.Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti prác a dodržania zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa sa bude vyžadovať realizačná záruka. Jej výška a podmienky zloženia a uvoľnenia príp. použitia sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie platného a účinného poistenia v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch. 5. Záujemca, ktorý po preštudovaní súťažných podkladov prejaví záujem osobne sa oboznámiť so skutkovým stavom miesta realizácie si obhliadku dohodne primerane vopred, najneskôr však 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, počas pracovných dní denne od 9,00 hod do 14,00 hod so štatutárnym zástupcom verejného obstarávateľa. 6. Zmluva nadobudne účinnosť po splnení odkladnej podmienky spočívajúcej v poskytnutní NFP o ktorý sa verejný obstarávateľ uchádza.