Vyhlásené obstarávanie

Mlyn - rekreačný objekt


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gemello s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 435 152,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212172-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
6. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie obálok "OSTATNÉ" je neverejné.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Mlyn - rekreačný objekt - rekonštrukcia historickej budovy - parametre a podmienky sú uvedené v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1. Záujemca obdrží súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch k tejto zákazke. 3. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo zložiť na účet objednávateľa čiastku vo výške 300.000,- EUR bez DPH, podľa zmluvy o dielo, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka za zhotovenie a vykonanie diela riadne a včas, ako aj ako zábezpeka za splnenie všetkých záväzkov uložených zhotoviteľovi zmluvou o dielo počas realizácie diela vrátane všetkých peňažných záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi, vzniknutých zhotoviteľovi aj z titulu zmluvných pokút podľa článku VI. zmluvy o dielo. Zábezpeka za zhotovenie diela môže byť taktiež zrealizovaná bankovou garanciou. Právo na úhradu takto zadržanej sumy resp. zadržanej sumy zníženej o objednávateľom uplatnené nároky vznikne zhotoviteľovi po zhotovení diela riadne a včas, jeho odovzdaní a prevzatí objednávateľom, za splnenia podmienok uvedených v zmluve o dielo, pričom objednávateľ podpisom protokolu o odovzdaní a prevzatí diela súhlasí s uvoľnením zadržanej čiastky resp. zadržanej čiastky zníženej o objednávateľom uplatnené nároky podľa zmluvy o dielo zhotoviteľovi. V prípade zabezpečenia a predloženia bankovej garancie, banková garancia podlieha schváleniu verejným obstarávateľom/objednávateľom, t.j. úspešný uchádzač je povinný pred jej doručením objednávateľovi predložiť mu ju na schválenie. Banková záruka sa považuje za doručenú okamihom jej prijatia objednávateľom, pričom objednávateľ je oprávnený neprijať takú bankovú garanciu, ktorú neschválil. Ak Zhotoviteľ Objednávateľovi v stanovenom termíne finančnú zábezpeku neposkytne, Objednávateľ je oprávnený od Zhotoviteľa žiadať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3% z celkovej ceny predmetu diela podľa tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania. V prípade, že Zhotoviteľ nevloží predmetnú zábezpeku na účet Objednávateľa do 10 dní odo dňa doručenia výzvy, tak je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Týmto nie sú dotknuté ustanovenia o sankciách. 4. Verejný obstarávateľ je v súlade so ZVO oprávnený zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie na predmet zákazky v prípade, ak mu v nadväznosti na jeho žiadosť najneskôr v lehote do 4 mesiacov odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi nebude pridelený nenávratný finančný príspevok, ako aj v prípade, ak v uvedenej lehote nezabezpečí financovanie realizácie diela z vlastných resp. iných zdrojov. 5. Ponuky treba doručiť osobne, poštou, kuriérom, prípadne doručovateľskou službou v zmysle tejto výzvy a súťažných podkladov na adresu určenú verejným obstarávateľom (BALUX LG, s.r.o., Pavlice 185, 919 42), v pracovnom čase, t.j. 08:00 - 15:00 hod. a to po telefonickej konzultácii.