Vyhlásené obstarávanie

Spoločné zariadenia a opatrenia v obvode PPU Jesenské


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Jesenské
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
991 604,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233141-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Hlavná poľná cesta P5, Most v km 0,500, Novostavba vedľajšej poľnej cesty č.nPv 26

Doplňujúce informácie

1. Vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bude poskytnuté do piatich pracovných dní od doručenia písomnej žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ na komunikáciu v procese obstarávania určil splnomocnenú osobu, všetky otázky je potrebné zasielať výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Telefonická komunikácia slúži na overenie úplnosti a čitateľnosti zaslanej písomnej / elektronickej komunikácie, 2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa zasiela výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu - názov, poštová adresa, IČO, DIČ a identifikáciu verejného obstarávania (názov súťaže alebo značku uverejnenia vo vestníku), ktorého sa má záujem zúčastniť. Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky,nebude sa na ňu prihliadať. 3.Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti prác a dodržania zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa sa bude vyžadovať realizačná záruka. Jej výška a podmienky zloženia a uvoľnenia príp. použitia sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie platného a účinného poistenia v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch. 5. Záujemca, ktorý po preštudovaní súťažných podkladov prejaví záujem osobne sa oboznámiť so skutkovým stavom miesta realizácie si obhliadku dohodne primerane vopred, najneskôr však 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, počas pracovných dní denne od 9,00 hod do 14,00 hod s osobou uvedenou ako kontaktná osoba verejného obstarávateľa v bode I.1. tejto vvýzvy.