Vyhlásené obstarávanie

Stará Myjava - rekonštrukcia verejného osvetlenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Stará Myjava
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
133 129,74
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Stará Myjava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je komplexná modernizácia jestvujúceho verejného osvetlenia v obci Stará Myjava podľa svetlo- technickej štúdie, ktorá tvorí súčasť súťažných podkladov. Účelom modernizácie je zníženie energetickej náročnosti sústavy verejného osvetlenia. Dosiahnutím zníženia energetickej náročnosti dôjde k zníženiu nákladov na spotrebu elektrickej energie a k zníženiu množstva emisií CO2. Ďalšou úsporou je takisto zníženie finančných prostriedkov pravidelne vynakladaných na údržbu sústavy verejného osvetlenia. Cieľom projektu je zrekonštruovať verejné osvetlenie v zmysle súčasne platnej legislatívy a technických noriem použitím LED osvetlenia s príslušným riadením.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady sa predkladá elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu: jarmila.slukova@myjava.sk 2. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu; 3.Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov - príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou; 4. Elektronická komunikácia sa bude používať najmä pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, resp doplňovaní SP. 5. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu; 6. Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF je zabezpečený odo dňa publikovania výzvy na predloženie ponuky ich zverejnením v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie 7 Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Ministerstvo hospodárstva SR a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 8. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. 9. Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača (zhotoviteľ predmetu zákazky) realizačnú dokumentáciu stavby (RDS) na schválenie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy o dielo 10.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní)