Predmetom zákazky je modernizácia mlyna MUDr. Miroslav Hruška - výroba mlynských výrobkov.
Podrobná špecifikácia je uvedená v časti B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
1. Splnenie podmienok účasti môžno preukázať čestných vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom
obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejno obstarávaní úspešný úchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.
2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklad preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musoa bytť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť predložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný predklad v štátnom jazyku.
3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe nascanovanej písomnej žiadosti v slovenskom jazyku, podpísanej štatutárnym organom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), ktorú zašle emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby vo@ememconsulting.sk. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), v lehote uvedenej v bode IV. 2.2.) tejto výzvy na predkladanie ponuk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať presnú identifikáciu verejného obstarávania, identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodné meno záujemcu, IČO, poštovú a emailovú adresu na doručovanie písomností, kontaktnú osobu pre komunikáciu s uvedením mena, telefónneho čísla a emailu. Súťažné podklady bude osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní poskytovať len prostredníctvom elektronickej pošty - emailom.
4. Ponuky uchadzacov je potrebne dorucit v lehote na predkladanie ponuk podla bodu IV.2.3) tejto vyzvy na
predkladanie ponuk, a to postou, kurierom alebo osobne na adresu: eMeM Consulting s.r.o., Namestie sv. Mikulasa 8/8, 064 01 Stara Lubovna. Uchadzac moze predlozit ponuku pocas pracovnych dni v case od 09:00 do 15:00 hod. alebo v inom, vopred dohodnutom case. Osoba podla § 7 zakona odporuca uchadzacom, aby sa v pripade osobneho dorucenia ponuky vopred telefonicky ohlasili kontaktnej osobe pre verejne obstaravanie.
5. Telefonicka komunikacia je mozna iba v pripadoch overenia dorucenia pisomnosti a v pripade dohodnutia osobneho dorucenia pisomnosti alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Vyzvy na predkladanie
ponuk.Telefonicka komunikacia je mozna v pracovnych dnoch v case od 09:00 do 15:00 hod. Ziadne ine informacie nebudu telefonicky poskytovane!
7. Lehota viazanosti ponuk je stanovena do 31.12.2015.
8. Osoba podla § 7 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom priebezne sledovat profil verejneho
obstaravatela , na ktorom bude osoba podla § 7 zakona o verejnom obstaravani uverejnovat vsetky dolezite informacie a dokumenty v sulade so zakonom o verejnom obstaravani v ramci tohoto verejneho obstaravania.
9. Pokyny a pravidla pre pouzitie aukcie, ktorymi sa riadi priebeh elektronickej aukcie su uvedene v sutaznych
podkladoch a taktiez su ulozene na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title.