Vyhlásené obstarávanie

Interaktívny model Národného podnikateľského centra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovak Business Agency
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
175 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72421000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
16. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
16. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a v lehote podľa zákona o verejnom obstarávaní. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Cena predmetu zákazky v EUR s DPH
  • 20 % Lehota zhotovenie zákazky v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zhotovenie Diela "Interaktívny model Národného podnikateľského centra" (ďalej len NPC), ktorého cieľom je pomôcť používateľom vybrať a nájsť ponuky NPC a programy ktoré NPC ponúka, ktoré súvisia s jeho aktuálnymi potrebami. Interaktívny modul NPC má túto funkciu spĺňať pomocou jednoduchej štruktúry možností, a s nimi spojenými výslednými ponukami. Interaktívny modul NPC bude umiestnený ako podstránka NPC webovej stránky, na ktorú bude možne pristúpiť priamo cez sub-doménu NPC, alebo prostredníctvom navigácie NPC webovej stránky. Stránka modulu, taktiež obsahuje spoločne navigačné prvky s hlavnou NPC stránkou (hlavička, päta, navigácia), ktoré ho jednoznačne identifikujú ako časť NPC. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je zaplatenie poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.2.2) tejto Výzvy na predkladanie ponúk. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov, záujemca si prevezme súťažné podklady na kontaktnom mieste podľa prílohy A.II tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 3.) V prípade záujmu o osobné doručenie ponuky, záujemca odovzdá svoju ponuku na kontaktnom mieste podľa prílohy A.III tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 4.) Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch utorok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 a od 13.00 do 14.00 hod. 5.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 6.) Záujemcom, resp. uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom zmluvy o dielo sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy o dielo uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 7.) Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží jeden originál ponuky, jednu tlačenú kópiu ponuky a súčasne samostatne pre časť Ostatné a samostatne pre časť Kritériá na 2 (dvoch) samostatných pamäťových médiách elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 8.) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. 9.) Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu podľa zákona č. 528/2008 o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon č. 528/2008) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 528/2008 a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) 1083/2006 na výkon kontroly. 10.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezruší použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť na profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil. 11.) Lehotou poskytnutia podľa bodu II.3) tejto Výzvy sa rozumie čas, počas ktorého uchádzač bude schopný poskytovať predmet zákazky v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom v štandardnej kvalite a v súlade s technickými špecifikáciami. Lehota poskytnutia služieb (zhotovenie diela) je maximálne 45 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy o dielo. Vzhľadom na čas nevyhnutne potrebný na uskutočnenie predmetného verejného obstarávania, s prihliadnutím na povinnosť dodržania zákonných lehôt, na prípadné komplikácie pri vyhodnocovaní ponúk, revízne postupy, na čas potrebný na uskutočnenie administratívnej kontroly verejného obstarávania a pod., odovzdanie riadne zhotoveného diela môže predstavovať lehotu kratšiu ako je lehota poskytnutia služieb (lehota zhotovenia predmetu zmluvy/zákazky) uvedená v bode II.3) tejto Výzvy.