Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
Revitalizácia NKP hradiska s prepolím na Molpíri spočívajúca . Realizácii prvého a druhého nádvoria hradiska
(p.č.2091/1) a predpolie hradiska (1455/4). Územie tretieho nádvoria akropoly nie je predmetom riešenia, ponecháva sa v súčasnom stave a je akceptované len ako pokračovanie novonavrhovaného náučného chodníka.
Súčasťou prác je dodávka a umiestnenie fotopascí.
Zhotovenie modelu hradiska.
Zhotovenie a osadenie informačných popiskov k zhotoveným prvkom (prístrešok, obydlie,...), tak aby svojim vzhľadom
zapadli do celkového kontextu revitalizácie hradiska. Materiálová skladba a celkové prevedenie musí byť totožné s
jednotlivými arch. prvkami.
Vyčistenie územia od náletov.
Je požadovaný záručný servis na obdobie 5 rokov.
1. Súťažné podklady je možné si vyžiadať na adrese kontaktnej osoby uvedenej v oddiely I výzvy. Súťažné podklady sú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
2. Komunikačným jazykom je jazyk slovenský, príp. český.
3. Všetky doklady požadované na preukázanie podmienok účasti žiada verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
4. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má verejný obstarávateľ uzavretú s zhotoviteľom nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Osoby, ktoré sú oprávnené vykonať Kontrolu projektu, sú v závislosti od typu kontroly určené buď v rámci legislatívy SR a EÚ, alebo v Právnom rámci Finančného mechanizmu Európskeho hospodárskeho priestoru/ Nórsky finančný mechanizmus alebo v Pravidlách implementácie ďalej len (Oprávnená osoba) Za Oprávnenú osobu je považovaný najmä:
a. Správca programu a/alebo každá ním.. poverená osoba,
b. Národný kontaktný bod a/alebo každá ním poverená osoba,
c. Certifikačný orgán a/alebo každá ním poverená osoba,
d. Orgán Auditu a/alebo každá ním poverená osoba,
e. Správa finančnej kontroly a/alebo každá ňou poverená osoba,
f. Najvyšší kontrolný úrad a/alebo každá ním poverená osoba,
g. Daňový úrad a/alebo každá ním poverená osoba,
h. Úrad pre finančný mechanizmus a/alebo každá ním poverená osoba,
i. Rada Audítorov Európskeho združenia voľného obchodu a/alebo každá ňou poverená osoba,
j. Úrad Nórskeho generálneho audítora a/alebo každá ním poverená osoba každá ním poverená osoba,
k. Výbor pre finančný mechanizmus Európskeho hospodárskeho priestoru a/alebo každá ním poverená osoba,5. V súlade s § 34 ods. 10 verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné prehlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa, alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky, podľa § 26 ods. 1; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy.
6. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že predmetné verejné obstarávanie pred podpísaním zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (príslušným riadiacim orgánom). Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom iba za splnenia podmienky, že administratívna kontrola verejného obstarávania dopadne pozitívne, resp. že Poskytovateľ predmetné verejné obstarávanie pred uzavretím zmluvy s úspešným uchádzačom odsúhlasí.
7. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača uzatvorenie poistenia zodpovednosti za škody vyplývajúce z podnikateľského rizika pre realizáciu predmetnej stavby najneskôr v deň podpisu zmluvy o dielo. Nepreukázanie uzatvorenie takéhoto poistenia ku dňa podpisu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a neposkytnutie súčinnosti pri uzatvorení zmluvy.