Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia verejného osvetlenia v meste Nováky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nováky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
276 748,18
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45310000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
16. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
16. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Nováky, Nám. SNP 349/10, 972 71 Nováky
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 bodov % Cena za predmet zákazky celkom spolu vrátane DPH uvedená v EUR
  • 20 bodov % Hodnota LED svietidiel triedy osvetlenia ME4b, ME5, ME6 dodaných v rámci rekonštrukcie verejného osvetlenia vyjadrená v EUR
  • 10 bodov % Výpočet úspory elektrickej energie na verejné osvetlenie vyjadrená v EUR z konštanty 3900 hod. / rok

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s Rekonštrukciou jestvujúcej sústavy verejného osvetlenia v meste Nováky. Zámerom projektu je splnenie technických noriem na osvetlenosti komunikácií, verejných priestranstiev, zníženie energetickej náročnosti osvetľovacej sústavy a zabezpečenie bezporuchovej prevádzky a inštalácia riadiaceho systému. Pôvodná stará ústava verejného osvetlenia obsahovala 266 ks starých svietidiel na 262 svetelných miestach (na 4 svetelných miestach sú dve staré svietidla). Svetelno-technická štúdia uvažuje s modernizáciou týchto svetelných miest. Svietidlá budú vymenené a doplnené na 313 ks svetelných miestach. Na splnenie podmienok daných normou STN EN 13201 bude sústava doplnená o nové svetelné miesta na betónových stožiaroch v počte 51 ks (4 pôvodné svietidlá budú presunuté). Celkový počet svietidiel uvažovaných v svetleno-technickej štúdii pre splnenie svetelných podmienok bude 313 ks.

Doplňujúce informácie

1.Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi z Operačného programu 2510002 OP KaHR, Prioritná os 2 Energetika, Opatrenie 2.2 Budovanie a modernizácia verejného osvetlenia pre mestá a obce a poskytovanie poradenstva v oblasti energetiky, Kód výzvy KaHR22VS1501, poskytovateľ: MH SR a z rozpočtu mesta Nováky. Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi preddavok, ani zálohu. Platby sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry. 2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za akých sa toto verejné obstarávanie vyhlasovalo. Verejný obstarávateľ nepodpíše zmluvu s úspešným uchádzačom ani vtedy, ak jeho ponuka prekročí sumu rozpočtových prostriedkov alebo suma za poskytované stavebné práce sa bude odchyľovať od cien obvyklých na trhu (budú predražené). V prípade, že najnižšia ponúknutá cena bude prekračovať rozpočtové možnosti verejného obstarávateľa (NFP z Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast alebo predpokladanú hodnotu zákazky) bude sa považovať za neprijateľnú. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu v prípade, ak nezíska na plnenie zmluvy finančné zdroje z operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. V takom prípade verejný obstarávateľ daný postup zadávania zákazky zruší. 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu v prípade, že dôjde k zmene alebo úprave rozpočtových pravidiel u verejného obstarávateľa, ktorá by spôsobila, že verejný obstarávateľ by na predmet zákazky nemal finančné krytie z prostriedkov vyčlenených ako NFP z operačného programu. 5.Odkladacia podmienka účinnosti sa aplikuje v prípadoch, ak by verejné obstarávanie pred predložením ŽoNFP, resp. pred podpisom zmluvy o poskytnutí NFP v závislosti od podmienok konkrétnej výzvy a rozhodnutí zadávateľa. 6.Úspešný uchádzač je povinný na vlastné náklady poistit dielo pre prípad poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia alebo iných škôd na zhotovovanom Diele (ďalej len poistenie diela) a poistiť zodpovednosť za škody, pri výkone činnosti a škody spôsobené vyššou mocou a na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a jeho podzhotoviteľov (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu) vo výške ceny diela po celú dobu zhotovovania diela. Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklady preukazujúce uzatvorenie poistenia v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy. Pokiaľ Zhotoviteľ požadované doklady nepredloží v stanovenej lehote má Objednávateľ právo odstúpiť od Zmluvy o Dielo bez finančných nárokov Zhotoviteľa. Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi každú poistnú udalosť na stavbe do 5 pracovných dní od jej vzniku a o vyplatení a výške poistného plnenia z tejto poistnej udalosti. 7 Lehota ukončenia realizácie diela a odovzdania diela objednávateľovi je najneskor do 15. 12. 2015.