Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia verejného osvetlenia v meste Kežmarok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kežmarok
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 938,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
18. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
18. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Kežmarok, MÚ Kežmarok, Hlavné nám. 1, 060 01 Kežmarok
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom je modernizácia jestvujúcej sústavy verejného osvetlenia v meste Kežmarok. Zámerom projektu je splnenie technických noriem na osvetlenosť komunikácií, verejných priestranstiev, zníženie energetickej náročnosti osvetľovacej sústavy a zabezpečenie bezporuchovej prevádzky verejného osvetlenia. V rámci zákazky sa dodá a namontuje celkovo 348 ks nových LED svietidiel. Ďalej sa vymenia resp. doplnia hliníkové výložníky - 22 ks. Zdemontujú sa v potrebnom počte staré svietidlá a výložníky,...Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: hulin@kezmarok.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel.kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov. 2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom v el. podobe na kontaktnú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady, pričom na projektovú dokumentáciu, ktorá tvorí Prílohu D1 (Svetelno-technickú štúdiu)vzhľadom na jej rozsah bude uvedený link, kde sa dá voľne stiahnuť z profilu ver. obstarávateľa. Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/5844. 3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom. 4. Obhliadka miesta uskutočnenia stavebných prác je možná len individuálne so záujemcami v termínoch 4.9.015 alebo 7.9.2015 na základe žiadosti záujemcu o účasť na obhliadke a následnej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa Ing. Roman Huťa, 0917208118, resp. je možné obhliadku vykonať vo vlastnom záujme záujemcu aj samostatne nezávisle od verejného obstarávateľa. 5.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona. 6. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 7. Uchádzač predloží ponuku na adresu obce uvedenú v úvode tejto výzvy v 1 uzavretom obale. Ponuka sa nepredkladá v dvoch obálkach na časti! Jedná sa o jednokolovú súťaž. Podrobne viď v súťažných podkladoch. 8.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov , 17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 9.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk). Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 10. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak ceny prekročia predpokladanú hodnotu zákazky limitu uvedeného v časti II.2.2. 12. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 13.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 14. Úradné hodiny MÚ Kežmarok: Pondelok 8.00 - 15.00, Utorok 8.00 - 15.00, Streda 8.00 - 16.30, Štvrtok 8.00 - 15.00, Piatok 8.00 - 14.30 15. V zmluve o dielo sa zhotoviteľ okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 16. Predmet zákazky by mal byť spolufinancovaný v prípade schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok (Žiadosť o NFP) z prostriedkov EÚ, štátneho rozpočtu SR a prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci operačného programu: Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Výzva KaHR - 22VS- 1501. Doba fyzickej realizácie projektu v zmysle tejto výzvyKaHR je v čase odoslania tejto výzvy na zverejnenie do 31.12.2015. 17. V prípade ak nepríde k schváleniu žiadosti o NFP, postup zadávania tejto zákazky bude zrušený ako aj v prípade ak riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v prípade ak riadiaci orgán schváli proces verejného obstarávania s prípadnými finančnými korekciami.