Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia verejného osvetlenia v obci Slavkovce za účelom zníženia energetickej náročnosti, zníženia nákladov na údržbu, modernizácie a unifikácie svetelných telies, zníženia prevádzkových nákladov, zvýšenia svetelno-technických vlastností osvetľovacej sústavy v rozsahu:
- výmena jestvujúcich svietidiel v počte 45 ks za nové a doplnenie nových svietidiel v počte 26 ks s nižším príkonom a lepšími svetelno - technickými parametrami,
- výmena starých rozvádzačov verejného osvetlenia za nové, osadenými najnovšou technológiou v počte 1 ks,
- zmodernizovanie, zhospodárnenie a sfunkčnenie sústavy verejného osvetlenia a jej efektívne využívanie,
- možnosť pomocou regulácie prispôsobiť intenzitu osvetlenia aktuálnym požiadavkám noriem, finančným možnostiam prevádzkovateľa, meteorologickým podmienkam a tým efektívne nakladať s elektrickou energiou.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca podáva písomne na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v
oddiele I. tejto výzvy. Verejný obstarávateľ odporúča, aby žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov obsahovala
identifikačné údaje záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov pre účely evidencie.
Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov.Verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca doručil žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponuky a to z dôvodu uplatnenia podania žiadosti záujemcu o vysvetlenie požiadaviek vo výzve na predkladania ponúk, podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácii pre zadávanie zákazky, a plynutia iných lehôt vo verejnom obstarávaní.
Zmluva o dielo ako výsledok verejného obstarávania nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá
spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadosti o nenávratný finančný príspevok Kód KaHR-22VS-1501 a zároveň poskytovateľ pomoci potvrdí správnosť vykonaného verejného obstarávania prijímateľom pomoci - verejným obstarávateľom. O uzavretí a nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy bude verejný obstarávateľ - objednávateľ bezprostredne informovať úspešného uchádzača - zhotoviteľa.