Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia verejného osvetlenia v obci Ložín za účelom zníženia
energetickej náročnosti, zníženia nákladov na údržbu, modernizácie a unifikácie svetelných telies, zníženia
prevádzkových nákladov, zvýšenia svetelno-technických vlastností osvetľovacej sústavy v rozsahu:
- výmena jestvujúcich svietidiel v počte 70 ks za nové a doplnenie nových svietidiel v počte 65 ks s nižším príkonom a
lepšími svetelno - technickými parametrami,
- výmena starých rozvádzačov verejného osvetlenia za nové, osadenými najnovšou technológiou,
- zmodernizovanie, zhospodárnenie a sfunkčnenie sústavy verejného osvetlenia a jej efektívne využívanie,
- možnosť pomocou regulácie prispôsobiť intenzitu osvetlenia aktuálnym požiadavkám noriem, finančným možnostiam
prevádzkovateľa, meteorologickým podmienkam a tým efektívne nakladať s elektrickou energiou.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca podáva písomne na adresu verejného obstarávateľa alebo na
kontaktnú emailovú adresu verejného obstarávateľa: office@inited.sk
Verejný obstarávateľ odporúča, aby žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov obsahovala identifikačné údaje
záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov pre účely evidencie.
Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov.Verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca doručil žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému
obstarávateľovi dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponuky a to z dôvodu uplatnenia
podaniažiadosti záujemcu o vysvetlenie požiadaviek vo výzve na predkladania ponúk, podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácii pre zadávanie zákazky, a plynutia iných lehôt vo
verejnom obstarávaní.
Zmluva o dielo ako výsledok verejného obstarávania nadobudne účinnosť po splnení odkladacej
podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného
príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na
základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie
žiadosti o nenávratný finančný príspevok Kód KaHR-22VS-1501 a zároveň poskytovateľ pomoci potvrdí správnosť
vykonaného verejného obstarávania prijímateľom pomoci verejným obstarávateľom. O uzavretí a nadobudnutí účinnosti
tejto zmluvy bude verejný obstarávateľ - objednávateľ bezprostredne informovať zhotoviteľa.