Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia verejného osvetlenia v obci Šarišské Jastrabie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Šarišské Jastrabie
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
77 419,62
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
30. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS, s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena zákazky spolu s DPH
  • 30 % Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

V obci Šarišské Jastrabie je inštalovaných 73ks svietidiel rôznych, ktoré sú pripojené na rozvody verejného osvetlenia. Druhové zastúpenie tvoria svietidlá dvoch typov a rôznych technických vyhotovení. V obci sa nachádza 1ks rozvádzačov verejného osvetlenia (RVO), ktorý je umiestnený na transformátorovej stanici distribučnej sústavy. Rekonštrukcia počíta s výmenou všetkých zastaraných výbojkových svietidiel na existujúcich svetelných miestach za svietidlá LED technológie 73ks a súčasne doplnenie LED svietidiel na miestach, kde súčasný stav nespĺňal svetlo technické normy 73ks. Celkovo sa v obci vymení 146 ks LED svietidiel. Zároveň sa v obci počíta aj s výmenou 1ks rozvádzača verejného osvetlenia s riadiacim systémom, ktorý umožňuje diaľkovo ovládať elektromerové rozvádzače verejného osvetlenia a dohliada na prevádzkové parametre siete verejného osvetlenia. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie ponuky a realizáciu v zmysle Svetelno-technickej štúdie obce Šarišské Jastrabie - Dodatku č.1 a Krycieho listu Svetelno - technickej štúdie (ktorý tvorí súčasť tohto dodatku).

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "Rekonštrukcia verejného osvetlenia_PONUKA NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4.V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 5. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) III.1.2) III.1.3) tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po otvorení ponuky mohol v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Tým, že po otvorení časti ponuky verejný obstarávateľ vykonáva vyhodnotenie ponuky vo vzťahu k predloženým dokumentom, je oprávnený podľa § 33 ods. 6 požiadať o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov, a teda aj čestného vyhlásenia. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 6. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 7. Zmluva o dielo bude uzatvorená len v prípade schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 8.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe verejný obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 10. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 11. Lehota viazanosti je do 15.09.2015. 12. Dielo musí byť zrealizované a prevzaté verejným obstarávateľom bez závad najneskôr do 15.12.2015. 13. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 14. Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania. 15. Náležitosti ponuky - uchádzač predloží ako prílohu zmluvy: a) uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške PHZ alebo ekvivalent v inej mene. Predloží úspešný uchádzač pri podpise ZoD. b) Funkčnú vzorku svietidiel a rozvádzačov (predkladá iba úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy). Úspešný uchádzač predloží vzorky nasledovne: 1x vzorka pre osvetlenie komunikácie pre každú výkonovú radu podľa svetlo-technických výpočtov. 1x ks RVO pre splnenie požiadaviek na vzdialenú obojsmernú komunikáciu c) oprávnenia o odbornej spôsobilosti v zmysle § 14 ods. 1, písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. d) opis ponúkaného druhu tovarov v zmysle priloženej prílohy s fotografiami, alebo katalógovými listami, v ktorých budú parametre tovarov opísané v slovenskom jazyku. c) Garančné listy výrobcu svietidiel s uvedením záručných podmienok na svietidlo 10 rokov na svietidlo a 5 rokov na predradník d) Katalógové listy svietidiel, výložníkov . e) Svetlo-technické výpočty podpísane zodpovednou osobou vrátane dokladu o vzdelaní alebo odbornej kvalifikácii. f) Prehlásenie o zhode svietidiel, výložníkov g) Potvrdenie o kompatibilite navrhovaného riadiaceho systému, vystavené výrobcom regulácie originál alebo overená kópia: a.navrhovaným svietidlom. h) Popis riadiaceho systému s uvedením vlastností a možností riadiaceho systému 18. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) Kritérium č. 1 (cena za celý predmet zákazky), b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch).