Predmetom zákazky je dodanie šmykom riadeného nakladača a hnojovicovej cisterny. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
I.
Po úplnom úvodnom vyhodnotení ponúk sa uskutoční elektronická aukcia, v rámci ktorej budú mať uchádzači možnosť navrhnúť za predmet zákazky novú cenu. Pred konaním elektronickej aukcie bude všetkým záujemcom, ktorí splnia všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa zaslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii (e-mailom), v ktorej budú uvedené všetky potrebné informácie. Účelom e-aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením. E-aukcia nasleduje po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk predložených uchádzačmi v listinnej podobe a po určení ich poradia komisiou na vyhodnotenie ponúk, podľa kritérií určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Minimálne technické požiadavky pre účasť v e-aukcii:
- Internetový prehliadač s podporou SSL certifikátu
- Spustená podporu Javascriptu
Od lehoty zahájenia e-aukcie bude môcť uchádzač sledovať:
- svoje návrhy na plnenie kritérií
- najvýhodnejší zadaný návrh na plnenie kritéria
Uchádzači budú na elektronickú aukciu vyzvaní prostredníctvom elektronickej pošty. Za týmto účelom odporúčame v identifikačných údajoch uchádzača v ponuke uviesť aktuálnu (funkčnú) emailovú adresu uchádzača.
Ďalšie informácie budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
II.
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom jej účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.
Lehota na dodanie predmetu zákazky je stanovená na 1 mesiac od nadobudnutia účinnosti zmluvy, najneskôr do 15.9.2015.