Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie energetickej efektívnosti budovy ZŠ Kalinkovo


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kalinkovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
81 471,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Máj 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kalinkovo, Hlavná 211, 900 43 Kalinkovo, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie diela Zvýšenie energetickej efektívnosti budovy ZŠ Kalinkovo, ktoré pozostáva : - zo stavebných prác a dodávok stavby predstavujúcej realizáciu rekonštrukcie kotolne, ktoré je potrebné vykonať z dôvodu už fyzicky aj morálne zastaraného vykurovacieho zariadenia (havarijný stav plynových kotlov), nevyhovujúceho súčasným podmienkam po stránke technologickej, bezpečnostnej, hygienickej, ekonomickej, noriem a predpisov, - z uskutočnenia stavebných prác, ktorá predstavuje realizáciu prác na zateplení dvoch stien ZŠ. Jedná sa o tieto dve steny : juhozápadnú stenu a juhovýchodnú stenu. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch : projektová dokumentácia, výkazy - výmer.

Doplňujúce informácie

a)Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam : 1.Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy predložiť objednávateľovi predbežný písomný súhlas banky so zriadením neodvolateľnej bankovej záruky, prípadne iný obdobný písomný doklad preukazujúci predpoklad zriadenia neodvolateľnej bankovej záruky v prospech objednávateľa pre prípad nesplnenia záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi. 2.Zhotoviteľ je povinný najneskôr do piatich dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomný doklad o zriadení neodvolateľnej bankovej záruky v prospech objednávateľa pre prípad nesplnenia záväzkov zhotoviteľa zo zmluvy do výšky 30000,- EUR (slovom tridsaťtisíc eur). Z obsahu bankovej záruky musí byť zrejmé, že sa banka neodvolateľne zaväzuje zaplatiť akúkoľvek sumu alebo sumy až do celkovej výšky bankou zaručenej sumy a to po doručení písomnej výzvy objednávateľa na zaplatenie. 3.Z dôvodu, že dielo bude financované z dotácie poskytnutej na základe Zmluvy o poskytnutí podpory z Enviromentálneho fondu formou dotácie, je zhotoviteľ povinný strpieť kedykoľvek výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami. 4.Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania ostatnou zo zmluvných strán. Zmluva je účinná dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia podľa § 47a, ods. 1 Občianskeho zákonníka v nadväznosti na § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy preukázať sa uzatvorením poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov a to na poistnú sumu vo výške ceny predmetu diela Zhotoviteľa, minimálne však 20.000,- EUR (slovom dvadsaťtisíc EUR) a zároveň je povinný udržiavať uvedené poistenia v platnosti po celú dobu trvania tejto zmluvy. b)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. e)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na portáli EVO zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/4132_4503_20150504.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView . Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO . Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. i)Predmet zákazky je financovaný z Environmentálneho fondu.