Vyhlásené obstarávanie

Prístup k lesnej pôde - lesná cesta VALASKÁ II


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Urbár Martin, pozemkové spoločenstvo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
168 034,69
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
14. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
14. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Hrdinov SNP 43, 036 01 Martin
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Rekonštrukcia lesnej cesty kategórie 2L 4,0/30 - odvozná cesta umožňujúca svojím priestorovým usporiadaním a nevyhnutnou technickou vybavenosťou aspoň sezónnu prevádzku návrhovým vozidlám a dosiahnutie takého stavu komunikácie, aby ju bolo možné využiť pre potreby hospodárenia v lesných porastoch. Súčasne za zachovajú existujúce smerové a výškové pomery komunikácie, šírkové pomery pláne sa menia len lokálne v rámci konfigurácie terénu - doplnenie cesty o výhybne. Celá komunikácia sa navrhuje s prašnou vozovkou. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v opise predmetu zadávania zákazky v Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou alebo elektronickými prostriedkami. V prípade, ak záujemca zašle žiadosť o súťažné podklady emailom, je povinný ju potvrdiť do 3 dní aj písomnou žiadosťou. Súťažné podklady budú vydávané osobne alebo zasielané poštou. Žiadosti o súťažné podklady doručené osobne budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v sídle obstarávateľa v pracovných dňoch od 07°° do 9°°hod. po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou. 2. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho prípadné použitie. Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade ak ju uchádzač v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte neprevezme. 3. Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo účinnosti zmluvu len v prípade schválenia projektu a uzatvorenia zmluvy s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - PPA Bratislava v rámci výzvy č. 1/PRV/2015 pre opatrenie: 4 Investície do hmotného majetku, podopatrenie: 4.3 Podpora na investície do infraštruktúry súvisiacej s vývojom, modernizáciou alebo a prispôsobením poľnohospodárstva a lesného hospodárstva, operácia/aktivita: Investície týkajúce sa infraštruktúry a prístupu k lesnej pôde v Programe rozvoja vidieka SR- 2014-2020. 4. Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo úhrady predmetu zákazky do 30 dní po jej úplnom odovzdaní a prevzatí bez vád. 5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi nenávratného finančného príspevku. Úspešný uchádzač je povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú PPA Bratislava aj po skončení realizácie projektu. 6. Body 3.4. a 5 bude zakotvená v zmluvných podmienkach. 7. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe v dvoch vyhotoveniach osoba podľa §7 žiada, aby uchádzač predložil ponuku v súlade s § 18a Zákona o verejnom obstarávaní v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD nosič) taktiež v DVOCH VYHOTOVENIACH na ktorom budú dokumenty predložené v origináli ponuky vo formáte PDF (Portable Document Format), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 8. Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia niektorej z nasledovných podmienok : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d) ZVO; 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2 ZVO); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie.