Riešenie vychádza z koncepcie riešenia Projektu pozemkových úprav vypracovaného pre lokalitu obce Prestavlky. Navrhovaná stavebná úprava poľných ciest pozostáva z ich stavebnej úpravy pre potrebu celoročného sprístupnenia novo rozparcelovaných pozemkov s ich napojením na komunikačnú sieť obce. Jestvujúce poľné cesty nachádzajúce sa v dotknutom území sú v nevyhovujúcom stavebno- technickom stave. Odstránenie problému je možné len komplexným riešením a úpravou celého dotknutého priestoru.
1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty a elektronicky alebo ich kombináciou. Odporúčame z dôvodu urýchlenia využívať elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov.
V prípade, že verejný obstarávateľ nebude mať informácie s kontaktnými údajmi, nedokáže týmto záujemcom zaslať prípadné vysvetlenia alebo opravy uverejnených dokumentov. Všetky opravy a vysvetlenia bude uverejňovať aj na svojom profile na stránke http://www.uvo.gov.sk. Pre záujemcov, ktorí nenahlásili svoje kontaktné údaje platí, že za deň doručenia informácie sa považuje deň nasledujúci po uverejnení opravy alebo vysvetlenia na profile na stránke http://www.uvo.gov.sk.
3. O súťažné podklady odporúčame požiadať na verejneobstaravanie@tomoconsult.sk z dôvodu rýchlej komunikácie a prípadných vysvetlení. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov pokiaľ to neodporuje ZVO. Potvrdenie prijatia e-mailu má na účely tohto verejného obstarávania rovnaké účinky ako prevzatie doporučenej poštovej zásielky, pokiaľ to neodporuje ZVO.
4. Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania, uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať. Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky v príslušnom formáte.
5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
6. Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe zaslaním na poštovú adresu: TOMO Consult, s.r.o., Erenburgova 723/26, 984 01 Lučenec. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
7. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
8. Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, v súlade so ZVO. O vysvetlenie je možno požiadať
e-mailom na verejneobstaravanie@tomoconsult.sk alebo poštou na vyššie uvedenej adrese.
9. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
10. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje.
11. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
12. Lehota viazanosti ponúk je určená v súťažných podkladoch.
13. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu.
14. Pokiaľ je uvedené v tomto dokumente zákon alebo ZVO, myslí sa tým z. č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
15. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
16.Verejný obstarávateľ týmto upozorňuje, že za účelom eliminácie finančnej záťaže v kontexte rizika neschválení žiadosti o platbu z dôvodu nekvalitného a/alebo nesprávneho plnenia pri realizácií zákazky zo strany víťazného
uchádzača vyžaduje ako povinnú náležitosť každej faktúry doklad o zložení finančnej garancie vo výške 50% faktúrovanej sumy, ktorá sa použije ako finančná garancia pre prípad zmluvnej pokuty v prípade porušenia zmluvných povinností víťazným uchádzačom. Podrobné podmienky zloženia a uvoľnenia finančnej garancie sú uvedené v zmluve, ktorá tvorí súčasť súťažných podkladov.