Vyhlásené obstarávanie

Konzultačné a poradenské služby zamerané na projekt kongresového cestovného ruchu


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Bratislavská organizácia cestovného ruchu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 375,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79419000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, vyššie uvedený termín je lehotou na otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné".
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 50% % referencia v zmysle § 28 ods. (1) písm. a) a § 100 ods. 7 ZVO
  • 50% % najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je zabezpečiť konzultačné a poradenské služby zamerané na projekt kongresového

cestovného ruchu s cieľom pripraviť stratégiu a plán činností verejného obstarávateľa s trvaním ročného kontraktu,

ktoré kreatívnym spôsobom urobia z Bratislavy silnú destináciu kongresového cestovného ruchu.

Doplňujúce informácie

1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim

umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si

súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu:

https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/13074.

2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s.,

Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné

podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa.

3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka

151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné

si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči

(formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx).

4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby.

5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý

zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v

týchto dokumentoch.

6. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom

možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou,

vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a

verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú

adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto

zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi.

7. Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný

obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za

odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile.

8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému

obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu

kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Miriam Slobodníková.

9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä

písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do

vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní).

10. Lehota viazanosti ponuky bola stanovená na 01.10.2015. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie

revíznych postupov alebo z výkonu kontroly postupu zadávania zákazky pred podpisom zmluvy, si verejný obstarávateľ

vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný

obstarávateľ formou opravy údajov uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre

verejné obstarávanie, ako aj vo svojom profile.

11. V zmysle § 32 ods. (11) ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom

doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44

ods. (1) ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

12. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v

príslušných právnych predpisoch.