Vyhlásené obstarávanie

Oprava časti budovy Mincovne Kremnica, š.p.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mincovňa Kremnica, štátny podnik
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45330000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Jún 2015
Dátum otvárania ponúk:
22. Jún 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výmena kanalizačných stúpačiek a prestavba nevyhovujúcich sociálnych zariadení. Navrhované stavebné úpravy vychádzajú najmä z potreby rekonštrukcie nevyhovujúcich priestorov sociálnych zariadení na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Z toho zároveň vyplývajú úpravy dispozície podlaží. Nové dispozičné riešenie sociálnych zariadení je riešené priečkami hrúbky 100 a 150 mm. Predmetom zákazky je aj vnútorná kanalizácia pre hygienické zariadenia na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Kanalizácia je navrhnutá podľa STN 73 6760. Hlavné ležaté potrubie je potrebné dopojiť na existujúce potrubie DN200 pod podlahou na 1. nadzemnom podlaží. Predmetom zákazky je aj vnútorný vodovod pre hygienické zariadenia na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Vnútorný vodovod je potrebné dopojiť na existujúce potrubie. UPOZORNENIE! Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 a č. 2 súťažných podkladov (SP). Verejný obstarávateľ uvádza, že predmetom zákazky sú iba práce v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu č. 1 SP. Tieto práce vychádzajú z projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou č. 2 SP. Znamená to, že práce v zmysle projektovej dokumentácie (príloha č. 2 SP) sa budú vykonávať iba čiastočne a ich rozsah je vymedzený priloženými výkazmi výmer (príloha č. 1 SP).

Doplňujúce informácie

1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/12230 2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. 3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx). 4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. 5. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 7. Všetky vysvetlenia a doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní). 10. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v SP, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Všetky vysvetlenia budú uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 11. Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v SP, v takomto prípade to oznámi všetkým záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa, najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, pričom tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk. 12. Lehota viazanosti ponuky bola stanovená na 31.08.2015. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ všetkým záujemcom a uchádzačom formou opravy údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, ak uchádzač nesúhlasí s predĺžením lehoty viazanosti ponúk, doručí žiadosť o späť vzatie ponuky v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 13. Termín uskutočnenia predmetu zákazky je do 2 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. 14. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne 100 000,- EUR, platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. 15. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je oprávnený vystavovať faktúry nasledovne: - 50% z ceny diela po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo - 40% z ceny diela 2 mesiace po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo - 10% z ceny diela 60 mesiacov po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo. 16. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti. Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v SP. Členovia komisie budú pri posudzovaní splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 33 ZVO. V zmysle § 32 ods. (11) ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 17. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.