Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie digitálneho kamerového systému a komunikačnej infraštruktúry


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Opatovská Nová Ves
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
93 680,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35113300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kosihy nad Ipľom č. 164 - zasadačka úradu
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Vybudovanie digitálneho kamerového systému, komunikačnej infraštruktúry, implementácia centrálneho riadiaceho systému a úložiska pre archiváciu záznamov v obci Opatovská Nová Ves Podrobný opis predmetu zákazky a rozsah je uvedený v súťažných podkladoch časti C Opis predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu miloslavbobik@gmail.com. - Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať - Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formátePdf , Word a Excel - Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pre požadovať, aby preukázal, že osoby vykonávajúce realizáciu predmetu zákazky disponujú platnou licenciou na poskytovanie technickej služby podľa § 7 zákona č. 473/2005 Z.z. o Zákon o súkromnej bezpečnosti v znení neskorších predpisov. Technická služba podľa zákona o súkromnej bezpečnosti je v rozsahu projektovanie, montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí. Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná len oprávnenými/licencovanými fyzickými alebo právnickými osobami. -Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú buď do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. Email odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa, aj keď sa o ňom záujemca alebo uchádzač nedozvedel. Vysvetlenia, odpovede na žiadosti o nápravu alebo zmeny súťažných podkladov a iných dokumentov budú uverejňované na profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vzhľadom na to, že záujemcovia majú právo stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa bez povinnosti upovedomiť o tom verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky informácie a vysvetlenia na svojom profile. Deň zverejnenia sa považuje za deň doručenia informácie alebo vysvetlenia. V prípade iného spôsobu doručovania ako emailom alebo uverejnením v profile verejného obstarávateľa na ÚVO sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami. Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do dvoch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. - Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy miloslavbobik@gmail.com, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. - Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. - Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Program u rozvoja vidieka 2007 2013 . V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. - Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiťako originály alebo úradné overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. Ponuka uchádzača musí byť predložené na na CD/DVD nosiči vo formáte jedného PDF súboru, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. - Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod