Vyhlásené obstarávanie

Univerzálne posýpacie nádstavby pre organizačné zložky/závody SC ŽSK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
152 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34224200-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Správa ciest ŽSK, M. Rázusa 104, 010 01 Žilina - zasadačka. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela. Otváranie ponúk bude uskutočnené v súlade s § 41 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Nákup univerzálnych posýpacích nadstavieb nových - 5ks Univerzálne posýpacie nadstavby na posyp chemický a inertným materiálom v zime a v lete na vysprávky ciest obaľovanou zmesou s dovozom na jednotlivé závody SC Vyhotovenie nadstavby k podvozkom 4x4 a 6x6 sa požaduje s nasledovnými funkciami a parametrami: 3- nápravové vozidlá nadstavby s objemom min 8 m3 a hmotnosti čelnej snehovej radlice; 2- nápravové vozidlá nadstavby s objemom násypky na materiál min 6 m3 a hmotnosti čelnej snehovej radlice; počet rozmetadiel 2 ks / vozidlo; počet šnekov 2 ks / vozidlo; pracovný režim s automatickou reguláciou predvoleného dávkovania v rozsahu pracovnej rýchlosti 3 až 60 km/hod; montáž komunálnej hydrauliky dvojokruhovej so samoregulačným hydraulickým čerpadlom / 2 okruhy na ovládanie pracovných funkcií snehovej radlice; pohon nadstavby od komunálnej hydrauliky podvozku objednávateľa; -mechanizmom dávkovania s doplňujúcimi systémami zabezpečujúcimi aplikáciu prostredníctvom predného a zadného aplikátora (napr. rozmetadla) posypových materiálov (ďalej len APM) a to: -v zime chemických posypových materiálov (ďalej len CHPM) v predvolenej hodnote v rozsahu 5 až 45 g/m2 ( krokom po 5 g/m2 resp. kontinuálne) a inertným posypovým materiálov (ďalej len IPM) v rozsahu 50 350 g/m2 ( krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne) šírkou aplikácie posypových materiálov v rozsahu od 2 do 8 m s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne; -v lete asfaltových zmesí k zadnému vypúšťaciemu zariadeniu; prísun posypového materiálu k APM dvoma oproti sebe rotujúcimi kovovými závitovkami s oteruvzdornými hranami zabezpečujúcimi prísun posypového materiálu s požadovanou sypkosťou k APM; samostatné ovládanie šnekov vrátane reverzácie; systém musí zabezpečovať možnosť aplikácie posypového materiálu: len predným rozmetadlom, len zadným rozmetadlom alebo obidvoma rozmetadlami súčasne; vyhotovenie zásobníka sypača s dvojitou stenou vyplnenou izoláciou s dostatočnou odolnosťou (odpovedajúcou povrchovou úpravou resp. správnou voľbou materiálu min. hr. 3 mm) voči dlhodobým negatívnym účinkom posypových materiálov; vyhotovenia APM z materiálu odolného voči účinkom CHPM a korózie; možnosť asymetrie aplikácie 2 m oproti pôvodnému symetrickému obrazcu z kabíny vodiča; odklopenie APM ( zadného) pre prípad núdzového vyprázdnenia zásobníka; kovové časti nadstavby vyhotovené s antikoróznym ochranným náterom odolným voči účinkom posypových materiálov; zabezpečenie dávkovania posypového materiálu na APM za každých poveternostných podmienok s odnímateľným zabezpečením zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou voči rázom a prehybom s antikoróznou povrchovou úpravou voči účinkom CHPM; výška horného okraja bočnej steny nadstavby zásobníka sypača max 280 cm od úrovne terénu ( v nezaťaženom stave); ochrana zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž); osvetlenie zásobníka univerzálnej nadstavby a rozmetadla; vyprázdňovanie zásobníka sypača náhradným zdrojom v prípade poruchy pohonného agregátu (hydraulické vývody cez rýchlospojky umožňujúce pripojenie náhradného hydraulického zdroja); umožnenie bezpečného jednostranného prístupu obsluhy na nadstavbu sypača po celej jej šírke (na strane za kabínou vodiča) so schodíkmi z protišmykového materiálu a s bezpečnostným zábradlím; vybavením odkladacími stojanmi, umožňujúcimi uloženie, zdvihnutie, montáž resp. demontáž nadstavby bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení; umiestnenie signalizačného ovládacieho panelu na ľahkom dostupnom a viditeľnom mieste v kabíne podvozku nákladného vozidla so signalizáciou vykonávaného posypu a možnosťou spätnej kontroly okamžitého dávkovania aplikovaného posypu; ovládanie signalizácia všetkých funkcií z kabíny podvozku nákladného vozidla s vizuálnou resp. akustickou indikáciou prostredníctvom elektrických prvkov; výstražné osvetlenie šípka/kríž; Montáž na medzirám podvozku; zateplená dvojpláštová nadstavba s vyhrievaním korby od výfukového potrubia podvozku; uzatvárací zadný otvor na vypúšťanie obaľovanej zmesi(tlama) v lete; farebné prevedenie RAL 2011 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí s doplnením odrazovými sklami a odrazovými doskami a páskami na označenie zadnej časti a bokov nadstavby s vysokoreflexnou fóliou podľa zákona; súčasťou dodávky je kompletná dokumentácia na nadstavbu so schválením nadstavby na premávku po pozemných komunikáciách SR, zaškolenie obsluhy v počte 5 ľudí; Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade úspešnosti jeho ponuky predloží 7 pracovných dni pred podpisom tejto zmluvy nasledovné doklady (originál, príp. úradne overené fotokópie dokladov, ktoré musia preukazovať platnosť), ktoré budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy: a) Rozhodnutie MDVaRR SR o osvedčení výrobcu, resp. zástupcu výrobcu pre ponúkaný typ zariadenia podľa zák. č. 725/2004 Z.z. v platnom znení. b) Rozhodnutie MDVaRR SR o udelení typového schválenia samostatnej technickej jednotky pre možnosť prevádzkovania na pozemných komunikáciách v SR podľa zák. č. 725/2004 Z.z. a písomná dokumentácia potvrdzujúca parametre predmetu zákazky (základný technický opis). c) Súhlasné stanovisko výrobcu, resp. zástupcu výrobcu nadstavby na montáž na podvozok. náklady na dopravu nadstavby do miesta určenom objednávateľom hradí zhotoviteľ. záruka 24 mesiacov; záruka na prehrdzavenie nadstavby a záruka na elektrické vybavenie nadstavby (kabeláž, čidlá...) 36 mesiacov;

Doplňujúce informácie

Požiadavky verejného obstarávateľa: Uchádzač sa zaväzuje, že v prípade úspešnosti jeho ponuky predloží 7 pracovných dni pred podpisom tejto zmluvy nasledovné doklady (originál, príp. úradne overené fotokópie dokladov, ktoré musia preukazovať platnosť), ktoré budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy: a) Rozhodnutie MDVaRR SR o osvedčení výrobcu, resp. zástupcu výrobcu pre ponúkaný typ zariadenia podľa zák. č. 725/2004 Z.z. v platnom znení. b) Rozhodnutie MDVaRR SR o udelení typového schválenia samostatnej technickej jednotky pre možnosť prevádzkovania na pozemných komunikáciách v SR podľa zák. č. 725/2004 Z.z. a písomná dokumentácia potvrdzujúca parametre predmetu zákazky (základný technický opis). c) Súhlasné stanovisko výrobcu, resp. zástupcu výrobcu nadstavby na montáž na podvozok. Viazanosť ponúk: do 31.10.2015. Trvanie zmluvy: 3 mesiace odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu - v naskenovanom formáte PDF, ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZI OBSTARÁVATEĽOM A ZAUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Záujemca alebo uchádzač sa môže zaregistrovať prostredníctvom elektronického nástroja http://www.evoservis.sk. Elektronický nástroj EVOSERVIS je internetovou aplikáciou, prevádzkovanou spoločnosťou EVOSERVIS s.r.o. Elektronický nástroj EVOSERVIS je určený k realizácii nákupu, predaju a vykonávaniu verejných zákaziek v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO) na základe certifikácie v zmysle platných predpisov. Elektronický nástroj je prístupný na internetovej stránke http://www.evoservis.sk. Súťažné podklady budú prístupné výlučne na http://www.evoservis.sk/. Uchádzač sa riadi pokynmi uvedenými v sprievodcovi elektronického nástroja a v nápovede na http://www.evoservis.sk. 1. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou:v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu, elektronického nástroja EVOSERVIS (www.evoservis.sk - komunikačné rozhranie danej zákazky); v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou (napr. pevná linka, osobne). 2. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, záujemcom alebo účastníkom, najmä písomností, s ktorých doručením tento zákon spája plynutie lehôt, sa primerane použijú ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní - § 24, 25. Uchádzač uvedie v ponuke poverenú osobu, ktorá bude oprávnená prijímať písomnosti v súvislosti s touto zákazkou. 3. Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej a v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: 4. Vysvetlenie týkajúce sa výzvy na účasť, súťažných podkladov a iných dokumentov sa realizuje výlučne prostredníctvom portálu EVOSERVIS. Zároveň bude zverejnené v profile verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk. 5. Súťažné podklady budú uchádzačom sprístupnené po ich registrácii výlučne na portáli EVOSERVIS. Zároveň budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk. 6. Žiadosťou o účasť v systéme EVOSERVIS sa rozumie žiadosť o registráciu záujemcu. Záujemcovia po ich predchádzajúcej registrácii majú na základe zverejnenej zákazky na portáli EVOSERVIS prístup k súťažným podkladom do: 13.05.2015 do 13,00 h. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. 7. Za včas doručenú požiadavku záujemca o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr do: 30.04.2015 do 13,00 h. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení z verejnej súťaže, pokiaľ bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). 8. Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny v rámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). 9. Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). 10. Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). 11. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. 12. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (p. Monika Mravcová, mobil: 0918 370 203.). Pracovný čas verejného obstarávateľa od 06.00 hod do 14.00 hod. 13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.