Vyhlásené obstarávanie

Realizácia spoločných zariadení a opatrení v obvode pozemkových úprav v katastrálnom území Koniarovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Koniarovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
920 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45112300-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Koniarovce, Koniarovce 183, 956 13 Koniarovce
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia komunikačných zariadení a opatrení za účelom sprístupnenia nových pozemkov priestorovo usporiadaných v projekte pozemkových úprav zapísaného do katastra nehnuteľností, ktorá umožní spolu s vybudovaním ekostabilizačných plôch vytvorenie zóny oddychu a podmienok pre turistické aktivity. Súčasťou predmetu zákazky je aj trojročná starostlivosť. Predmetné stavby budú zrealizované na pozemkoch, ktorých vlastníkom je obec a sú zapísané na LV č. 1054 v kat. území Koniarovce, podľa Realizačnej dokumentácie ekologických zariadení a opatrení pre Projekt pozemkových úprav k.ú. Koniarovce a Realizačnej dokumentácie spoločných zariadení a opatrení k.ú. Koniarovce v zmysle Projektu pozemkových úprav v katastrálnom území Koniarovce zapísaného do katastra nehnuteľností dňa 26.01.2010 a Všeobecných zásad funkčného usporiadania územia č. OPÚ 2005/00036-R zo dňa 7.12.2005 v obvode projektu pozemkových úprav. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch, v časti B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ v súčasnosti nemá zabezpečené financovanie predmetnej zákazky. Podmienkou plnenia je získanie nenávratných finančných prostriedkov z fondov EÚ: Opatrenie 4: Investície do hmotného majetku, Podopatrenie: 4.3 Podpora investícií do infraštruktúry týkajúcej sa rozvoja, modernizácie alebo adaptácie poľnohospodárstva a lesníctva, Názov operácie: D. Vybudovanie spoločných zariadení a opatrení na základe Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok po podpísaní zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a akceptovaní procesu verejného obstarávania zo strany sprostredkovateľského orgánu. 2. V prípade nezískania nenávratných finančných prostriedkov z dôvodov uvedených v bode 1. si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. 3. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe príslušnej úhrady a písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu: Nevädzová 8, 821 02 Bratislava - Ružinov a v lehote do 19.05.2015 do 08.00 h miestneho času. 4. Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. 5. V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode I.. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu. 7. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označené slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom " Ostatné". Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). 8. V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu. 9. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 06.05.2015 o 10,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode I.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna . 10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 11. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou. 12. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa bodu III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy na predkladanie ponúk čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísané každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. 13. Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára D, ktorý tvorí prílohu k súťažným podkladom. 14.. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). 15. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v časti ponuky, označenej ako Ostatné. 16. Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov bez DPH vo výške určenej predpokladanou hodnotou zákazky, t.j. 920 000,00 Eur bez DPH. 17. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov podľa bodu 16,, ponuka s takouto cenou nebude zodpovedať iným požiadavkám verejného obstarávateľa ako sú požiadavky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neprijateľnú.