Vyhlásené obstarávanie

Traktor pre účely použitia v komunále


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Podbrezová
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 789,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
24. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
zasadačka, Obecný úrad, Sládkovičova 76/6, 976 81 Podbrezová
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Traktor pre účely použitia v komunále, vrátane príslušenstva:

- radlica na sneh predná

- rozmetadlo na zimný posyp 500L

- mulčovač 180cm

- komunálne zametacie zariadenie

Vzhľadom na terénne a dispozičné špecifiká obce je nevyhnutné splnenie nasledovných technických parametrov:

- uhol natočenia prednej nápravy minimálne 55°

- rozchod kolies minimálne 1600 mm, maximálne však 1950 mm

- svetlá výška minimálne 470 mm

- minimálna hmotnosť traktora 3600 kg, vzhľadom na únosnosť konštrukcie miestnych komunikácií však maximálne

5000 kg

- výkon motora minimálne 79 kw

- vstrekovanie paliva Comon Rail

- maximálna zdvíhacia kapacita na konci zadných ramien 3890 kg

- otáčky PTO minimálne 540/1000 ot./min

- plynulý rozbeh PTO

- radenie pojazdu vpred a vzad pod zaťažením

- prevodovka minimálne 24 rýchlostí vpred a 24 rýchlostí vzad

Vzhľadom na ekonomickosť a vplyv na životné prostredie je nevyhnutné splnenie nasledovných parametrov:

- splnenie emisnej normy minimálne Tier 4

- hladina hluku v kabíne podľa normy EC 77/311 maximálne 76 dB

- objem motora max. 3400 cm3

- štandardný bezpríplatkový servisný interval minimálne 600 motohodín

Ostatné parametre:

- sedadlo spolujazdca

- klimatizácia

Doplňujúce informácie

Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

-Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu jan.bystriansky@podbrezova.sk

- Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať.

Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo

formáte Pdf

-Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V

prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie

zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie

kvalifikovanej ponuky.

Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: Obecný úrad, Sládkovičova 76/6, 976 81 Podbrezová.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu.

-Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a

účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci Programového obdobia 2014 - 2020 . V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programového obdobia, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

-Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo úradne overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. Ponuka uchádzača musí byť predložené na CD/DVD nosiči vo formáte jedného PDF súboru, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.

Požiadavky na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných

podkladoch.

V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným

vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.

V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.