Predmetom zákazky je Vzdelávanie pedagógov zamerané na: časť 1 - používanie interaktívnych technológií vo výučbe časť 2 - zvýšenie ich počítačovej gramotnosti časť 3 - zavedenie metodiky testovania a používania APZ.
1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce plnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk. 2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe nascanovanej písomnej žiadosti v slovenskom jazyku, podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), ktorú zašle emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby vo@ememconsulting.sk. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), v lehote uvedenej v bode IV. 2.2.) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať presnú identifikáciu verejného obstarávania, identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodné meno záujemcu, IČO, poštovú a emailovú adresu na doručovanie písomností, kontaktnú osobu pre komunikáciu s uvedením mena, telefónneho čísla a emailu. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať len prostredníctvom elektronickej pošty - emailom. 4. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované! 5. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.07.2015. 6. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa , na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania.