Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
180 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90911200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
26. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestská časť Bratislava -Staré Mesto, Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava Uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 50 bodov % Kritérium č.1 Cena za mesačné upratovacie a čistiace služby v EUR vrátane DPH (Cena zahŕňa služby vykonávané denne, týždenne a mesačne podľa opisu predmetu zákazky činnosti 1-5 a 7)
  • 20 bodov % Kritérium č.3 Cena za ročné upratovacie a čistiace služby v EUR vrátane DPH (Cena zahŕňa služby vykonávané ročne podľa opisu predmetu zákazky činnosť 8)
  • 20 bodov % Kritérium č.2 Cena za polročné upratovacie a čistiace služby v EUR vrátane DPH (Cena zahŕňa služby vykonávané polročne podľa opisu predmetu zákazky činnosť 6)
  • 15 bodov % Kritérium č.4 Jednotková cena za umývanie sklenených plôch za 1m v EUR vrátane DPH
  • 10 bodov % Kritérium č.5 Jednotková cena za tepovanie kobercov na 1m v EUR vrátane DPH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie čistiacich a upratovacích služieb v administratívnych, v prevádzkových, v spoločných a v sociálnych priestoroch budov, podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Ďalšie osobitné podmienky pre plnenie zmluvy: Požaduje sa predloženie originálov alebo overených kópií nasledovných dokumentov: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemca ako súčasť časti ponuky Ostatné predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu záväzného súhlasu (čestného vyhlásenia), že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom uzatvorí a predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu najmenej 500 000 EUR na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré bude platné a účinné počas trvania zmluvy. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorý získal najvyšší počet bodov spolu za prvé až piate kritérium.