Vyhlásené obstarávanie

Grafické spracovanie a tlač


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hotelová akadémia Jána Andraščíka, Pod Vinbargom 3, Bardejov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
56 350,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79971200-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
11. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo firmy : Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania, je poskytnutie odborných služieb v oblasti grafického spracovanie a tlač metodických príručiek pre vyučovanie . Podrobný opis požadovaných služieb je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.2.1) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.2.2) Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať písomne e-mailom na adrese: tvrevittender@gmail.com, pričom v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, názov zákazky, kontaktnú osobu a emailovú adresu záujemcu. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania). Ak nie je možné požiadať o súťažné podklady mailom, doručte svoju žiadosť poštou do lehoty na vyžiadanie súťažných podkladov na adresu kontaktného miesta: Ing. Tomáš Velebír, Komenského 48, 094 31 Hanušovce nad Topľou. Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia na č. t. 0905432024 v pracovných dňoch v čase od 8,30 hod do 12,00 hod. a 13,00 - 15,30 hod. Súťažné podklady sú tiež dostupné v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, kde budú zverejňované aj ďalšie informácie k verejnému obstarávaniu tejto zákazky. Aj v prípade, že si podklady záujemca stiahne z tejto stránky odporúčame osloviť kontaktnú osobu s požiadavkou, aby na určený mail zasielala ďalšie dokumenty z verejného obstarávania určené záujemcom o dodávku zákazky. VI.2.3) Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk, t. j. do 30.06.2015 VI.2.4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky(táto ponuka je týmto pre verejného obstarávateľa neprijateľná) a v iných opodstatnených prípadoch v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. VI.2.5) Predložená ponuka musí obsahovať: A. Ponuka musí obsahovať oddelenú a uzatvorenú časť označenú ako Ostatné, ktorá bude obsahovať: 2.5.1 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedené v oddiele III. tejto výzvy. 2.5.2 Čestné prehlásenie, že údaje v predloženej ponuke sú pravdivé a že uchádzač súhlasí so všetkými podmienkami v tomto verejnom obstarávaní. 2.5.3 Identifikáciu uchádzača a uvedenie kontaktnej osoby. 2.5.4 Opis predmetu zákazky, presná špecifikácia produktu aj s názvom a konkrétnym typom produktu, vypracovaná podľa časti C. Špecifikácia predmetu obstarávania, súťažných podkladov. 2.5.5 Návrh zmluvy bez uvedenia cien. 2.5.6 Verzia na elektronickom nosiči vo formáte .doc/.pdf. B. Ponuka musí obsahovať oddelenú a uzatvorenú časť označenú ako Kritériá, ktorá bude obsahovať: 2.5.7 Cenovú ponuku vypracovanú podľa opisu predmetu obstarávania (zákazky). Ceny musia byť vrátane dodania. 2.5.8 Verzia na elektronickom nosiči vo formáte .doc/.pdf. Uchádzač, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla.