Vyhlásené obstarávanie

Doručovateľské a súvisiace služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60160000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie doručovateľských a súvisiacich služieb pre verejného obstarávateľa (ďalej len zákazka), ktoré majú zabezpečiť riadnu činnosť verejného obstarávateľa a potreby projektov spolufinancovaných z prostriedkov EÚ. Uvedené služby musia byť poskytnuté vo vlastnom mene a na účet verejného obstarávateľa. Doručovateľské a súvisiace služby zahrňujú prepravu zásielok (obálky, balíky, zásielky balené na paletách a pod.) z vopred špecifikovaného miesta vyzdvihnutia na vopred špecifikované miesta doručenia alebo do a zo škôl na území Slovenska (v malom rozsahu aj do/z odberných miest v Českej republike) podľa pokynov verejného obstarávateľa v čase a rozsahu stanovenom podľa rozpisu etáp zásielok definovaných v jednotlivých objednávkach. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady budú dostupné na portáli EVO, resp. profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 2. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.1, 16.9.2013) a Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Spoločné moduly (verzia 0.5 19.5.2014) (ďalej len príručky Z/U), ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky. 3. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Ak záujemca/uchádzač preukáže splnenie podmienky/podmienok účasti čestným vyhlásením, do čestného vyhlásenia uvedie konkrétne doklady/dokumenty, prostredníctvom ktorých bude následne preukazovať splnenie podmienky účasti, ako aj konkrétne informácie, údaje a dáta (t. j. konkrétne obraty, odberateľov, lehoty plnenia, ceny, subdodávateľov,..), na základe ktorých podmienku/podmienky účasti spĺňa. 4. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona a technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z dokladov predložených podľa požiadaviek uvedených v odseku III.1.1), III.1.2), III.1.3), tejto výzvy na predkladanie ponúk a v súlade so zákonom. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti vyhradzuje možnosť v súlade s § 33 ods. 6 zákona, resp. metodického usmernenia ÚVO č. 2786-5000/2013 požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov a teda aj čestného vyhlásenia vždy, keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti. Uchádzač musí odoslať vysvetlenie alebo požadované doplnenie predložených dokladov v lehotách stanovených v cit. ustanovení zákona, pokiaľ verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 5. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk. Pre potreby predkladania ponuky je nevyhnutná registrácia v systéme EVO (linka: https:// evo.gov.sk/evo/tender/10522_6001_20150220.nsf) prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. 6. V prípade preukázateľných technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku a príslušné doklady cez portál EVO, bude zadávanie zákazky prebiehať listinne (písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 7. Verejný obstarávateľ odporúča, aby súčasťou ponuky uchádzača bol CD/DVD nosič označený názvom Doručovateľské služby s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov v profile VO. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač začierni tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Ak uchádzač alebo záujemca predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 zákona). 9. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 10. Záujemca/uchádzač môže v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO, t. j. najneskôr do 11.03.2015 do 12:00 hod. Žiadosti o vysvetlenie zaslané po tejto lehote, budú vrátené, resp. nezodpovedané, nakoľko systém EVO neumožňuje odoslať žiadosť o vysvetlenie po uplynutí definovanej lehoty. 11. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom/uchádzačom prostredníctvom systému EVO. O zverejnení vysvetlenia budú všetci záujemcovia/uchádzači upozornení notifikačným e-mailom systému EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie najneskôr do 18.03.2015.. 12. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 13. Podmienka podpisu zmluvy: Verejný obstarávateľ vyžaduje od záujemcov/uchádzačov predložiť pred podpisom zmluvy čestné vyhlásenie s úradne osvedčeným podpisom osoby oprávnenej konať za záujemcu/uchádzača podľa aktuálneho výpisu z Obchodného registra o tom, že jeho skladovacie priestory, v ktorých budú skladované zásielky verejného obstarávateľa, budú nepretržite 24 hod. monitorované bezpečnostnými kamerami a zásielky budú podliehať systému kontroly obehu zásielky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na kontrolu bezpečnostných opatrení na strane úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy osobnou obhliadkou všetkých prevádzkových priestorov a posúdenie spôsobu ako bude uchádzač zabezpečovať bezpečnosť celej zákazky predovšetkým z hľadiska ochrany pred únikom a zneužitím informácií. 14. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk na dobu 36 mesiacov s účinnosťou od 01.01.2016. 15. Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom do 30.11.2015.